امکان ارتباط آنلاین مردم و مسئولان وزارت علوم



وزیر علوم از امکان برقراری ارتباط آنلاین بین مردم و مسئولان وزارت علوم خبر داد و گفت: بسیاری از مطالبات مردم از ما مسئولان در واقع در حد حرف است، تلاش می کنیم پیشنهادات ممکن و قابل اجرا را اجرا کنیم.

دکتر محمدعلی ذوالفیگل در گفت وگو با ایسنا وی در بیان این مطلب بر لزوم تقویت ارتباط مسئولان و دانشمندان از جمله مردم تاکید کرد و گفت: این ارتباطات باعث افزایش آگاهی مسئولان در صحنه و سطح جامعه می شود چرا که هرچه اطلاعات بیشتری از مطالبات مردم داشته باشیم. و مشکلات، نقش مهمی در تصمیم گیری خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مطالبات مردم از ما مسئولان واقعا حرف های توخالی است، تصریح کرد: از آنجایی که ما مسئولان اغلب با محدودیت مواجه هستیم، نمی توانیم پیشنهادات آنها را اجرایی کنیم. اما تلاش می کنیم آن پیشنهادات احتمالی و معتبری که مربوط به وزارت علوم است را اجرایی کنیم.

وزیر علوم تاکید کرد: مردم مشکلات خود را که مربوط به وزارت علوم است به ما بیاورند تا در آن مواردی که قابل حل است آن را حل کنیم.

ذوالفیگل به شفافیت یا اتوماسیون اداری در وزارت علوم اشاره کرد و افزود: هرکس نامه یا درخواستی ارسال کند کد دریافت می کند و می تواند از روند نامه خود مطلع شود.

وی در پایان تاکید کرد: فرض بر این است که امکان ارتباط آنلاین مسئولان و وزارتخانه ها در دولت سیزدهم راه اندازی شود و این امکان در وزارت علوم نیز اجرایی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *