حمله به کنسولگری ایران در دمشق نشان‌دهنده ضعف رژیم صهیونیستی است



ایسنا/خوزستان منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که حمله به کنسولگری ایران در دمشق برخلاف تمام قوانین بین المللی است، گفت: قطعا این حمله اسرائیل از روی قوت و قدرت نیست و نشان‌دهنده ضعف است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شهادت چند تن از فرماندهان سپاه قدس در سوریه در پی حمله رژیم صهیونیستی به کونسولگری ایران به دمشق، اظهار کرد: شهادت فرماندهان و پاسداران عزیزمان در این حمله و جنایت بی سابقه را تبریک و تسلیت می گویم. امام (ره) در سال ۱۳۴۲ فرمود اسرائیل یک غده سرطانی است و باید برداشته شود. اکنون حدود ۶۰ سال از این فرموده امام (ره) می گذرد و هر چه بیشتر می گذرد مردم منطقه و جهان بیشتر به این موضوع پی می‌برند.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این رژیم به هیچ قانون و معاهده ای پایبند نیست و هر از گاهی فکر می‌کند می‌تواند سلاح‌های هسته ای را تهدیدی قرار دهد. اما رژیم صهیونیستی عضو کدام کنوانسیون و وارد کدام یک از قاعدات هسته‌ای در منطقه شده است که بخواهد این‌گونه با کشور ما در خصوص بحث هسته‌ای و مسالمت آمیز مقابله کند؟

حسن زاده با بیان این‌که حمله به کنسولگری ایران برخلاف تمام قوانین بین المللی است، افزود: قطعا این حمله اسرائیل از روی قوت و قدرت نیست و نشان دهنده ضعف است و دیگر چاره ای برای جبران شکست‌ها ندارند مگر این‌که نخست وزیر منفور اسرائیل این‌گونه خود را حفظ کند. این کار نه برای نجات اسرائیل است، بلکه برای نجات خودش است.

وی ادامه داد: این جنایت بی سابقه است اما برای عزیزان ما فوز، سعادت و کرامت بزرگی است، اگر چه برای همه ما مصیبت سنگین و تلخ است. عزیزان ما انتقام را خواهند گرفت و خداوند پیروزی نهایی را عنایت خواهد کرد.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت این عزیزان نه تنها راه را ضعیف یا اراده‌ها را سست نمی‌کند بلکه عزم‌ها را استوارتر خواهد کرد. همان‌گونه که مقام معظم رهبری در مورد سردار سلیمانی فرمود که سردار سلیمانی بعد از شهادتش بیشتر اثر خواهد کرد، امیدوارم خون این عزیزان پرثمر و این‌گونه باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *