اتحاد و انسجام نیروهای مسلح دشمن را شکست می دهد


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمد جوادزاده عصر امروز در مراسمی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری و استانی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه وحدت و همبستگی بین نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: در جمهوری اسلامی دشمن است. این یکی از بزرگترین نعمت های خداوند به مردم ایران بوده و هست و جای شکرگزاری دارد.

وی با بیان اینکه مردم عزیزمان در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح از آب و خاک حفاظت کردند، تصریح کرد: جایگاه نیروهای مسلح بسیار بالاست و در همه موارد به مردم کمک کردند.
وی با تجلیل از خانواده های معظم شهدا گفت: مقام معظم رهبری همواره به تکریم شهدا و خانواده های معظم شهدا توجه داشته اند و این موضوع یکی از دغدغه های ایشان در عرصه فرهنگ ایثار و مقاومت است.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح هشت سال دفاع مقدس را سند حقانیت ایران دانست و ادامه داد: در این مدت در مقابل متجاوزان ایستادگی کردیم و شهدای زیادی برای انقلاب به ارمغان آوردیم. ایثار و شهادت باید به یک فرهنگ رایج در جامعه تبدیل شود.

سردار زادکمند با بیان اینکه آرمان های شهدا و عهد و پیمان های آنان باید الگویی برای نسل های امروز و فردا باشد، گفت: گردهمایی شهدا و پاسداشت یاد و خاطره آنان حلقه مفقوده ای است که نسل امروز را با ارزش های فرهنگ مردم پیوند می دهد. مقاومت و فداکاری و این مهم است باید در دستور کار متولیان فرهنگ قرار گیرد تا در جامعه نهادینه شود و از بین نرود.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا خارج از چارچوب می اندیشیدند و اهداف و آرمان های دیروز و امروز را می شناختند و می دانستند امروز وحدت جامعه، کشور و انقلاب ما لازم است تا هیچ به این انقلاب و نظام آسیب وارد شده است.
انتهای پیام/3727/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *