سند همکاری مجلس و دانشکده مدیریت شهید بهشتی امضا شد



رئیس فراکسیون راهبردی شورای اسلامی از امضای سند همکاری فراکسیون راهبردی و دانشکده مدیریت شهید بهشتی در راستای ارتقای سطح حقوقی و تقنینی اعضای شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته محمد وحیدی، روح الله متفکر آزاد، روح امینی رجب در جلسه امضای سند همکاری فراکسیون راهبردی شورای اسلامی با دانشکده مدیریت شهید بهشتی زیر مجموعه دانشگاه شرکت کردند. و پژوهشکده دفاع ملی و دفاع ملی رحمانی، فدا حسین مالکی، سامیه رفیعی توسط نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران دانشکده مدیریت شهید بهشتی و یحیی زاده رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهبردی برگزار شد. فرقه.

در این جلسه حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با اشاره به اینکه همکاری های مختلف نمایندگان مجلس و مدرسه مدیریت برای تربیت نیروهای آینده نظام بر اساس مد نظر قرار گرفته است، گفت: وی در این سند همکاری تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه دوره های آموزشی مختلفی برگزار می شود که اعم از دوره های تقنینی و قانونی، استفاده بهینه از توانمندی ها و پتانسیل نمایندگان شورای اسلامی، استفاده از تجربیات نمایندگان پیشکسوت و… ، برای نمایندگان جدید الورود در دوره های آینده در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: دانشکده مدیریت شهید بهشتی با هدف کمک به دستگاه های مدیریتی در ارتقای اثربخشی تأسیس شد و فعالیت های مختلفی در آن طراحی و اجرا می شود. فراکسیون راهبردی شورای اسلامی در امضای این سند همکاری پیشقدم شد و یقینا این اقدام آثار مفیدی در زمینه تقویت حاکمیت کلان در کشور و ارتقای جایگاه حاکمیت خواهد داشت.

میرتاج الدینی با اشاره به توسعه نسل چهارم صنعتی در جوامع مدرن و لزوم مدیریت و حاکمیت در عصر فناوری و هوش مصنوعی گفت: فراکسیون راهبردی در قالب کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور فعالان این عرصه نگاه ویژه ای به این حوزه دارد. و با توجه به کمبود دانش پیشروان در حوزه فناوری اطلاعات و نیاز کشور به توسعه دانش سران عالی رتبه کشور، فعالیت در این حوزه نیز با مشارکت این کمیته و سازمان شهید مورد توجه قرار گرفت. دانشکده مدیریت بهشتی، بحث مدیریت فضای مجازی و توسعه فناوری اطلاعات در حوزه برنامه های راهبردی مجلس بررسی و بررسی می شود.

حسن بختیاری رئیس دانشکده مدیریت شهید بهشتی نیز با اشاره به اینکه دانشکده مدیریت دارای دوره آموزشی مدیریت در مقطع دکتری با تایید رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: اهداف متوسط آموزش ترم به منظور افزایش دانش مدیریت کشور در دستگاه های اجرایی و مقننه و همچنین قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه ارتقاء و دانش مهارت های مدیریتی در حوزه های عام و خاص مورد توجه است، گفت: مدیریت اقتصادی، مدیریت آب، مدیریت انرژی و …. بخشی از آموزش های تخصصی مدیریت بوده و باعث افزایش کارایی افراد می شود، علاوه بر این دوره های کوتاه مدت مدیریت با توجه به نیازهای نهادهای مختلف برگزار می شود و هدف نهایی تمامی این دوره ها حکمرانی اسلامی در سطح کشور است.

رئیس دانشکده مدیریت شهید بهشتی ادامه داد: گفتمان سازی در حوزه حکومت داری اسلامی در سطح دولتمردان و عموم مردم است تا نسبت به آشنایی آنان با حاکمیت ملی پاسخگو باشد.

بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت مدرسه در حوزه قانونگذاری، در نظر گرفتن خدمات برای نمایندگان مجلس است که در تفاهم نامه مربوطه، پیش بینی شده است برنامه آموزشی لازم متناسب با نیاز نمایندگان ارائه شود. شورای اسلامی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *