لزوم بهره مندی از دانش و تعهد جهاد دانشگاهی / حضور 3 جهادگر در هیئت فکری



ایسنا/ گالستون دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به همکاری دوجانبه این نهاد با جهاددانشگاهی گفت: سه نفر از مدیران جهاددانشگاهی در کمیته های مختلف اتاق فکر این شورا عضویت دارند.

مهدی طالبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و تبریک این ایام، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان مجموعه ای برخاسته از انقلاب اسلامی، از دل انقلاب و بر اساس آن شکل گرفته است. با اهداف والای خود همواره در طول دهه ها توانسته است در گذشته ماموریت های خود را در بخش های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی انجام دهد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان تعامل بسیار خوبی با جهاد دانشگاهی دارد، تصریح کرد: تاکنون جلسات همفکری و تعاملی متعددی با روسای این نهاد در استان برگزار کرده ایم که نتایج بسیاری را به همراه داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر سه نفر از اعضای جهاددانشگاهی در اتاق فکر این شورا حضور دارند، خاطرنشان کرد: سعی کردیم از ظرفیت های پژوهشی، آموزشی و رسانه ای استفاده کنیم. این گروه با توجه به هدف ما از شورا استفاده خواهیم کرد.

طالبی آینده جهاد دانشگاهی در استان گلستان را بسیار درخشان و غرورآفرین دانست و ادامه داد: اینکه استاندار گلستان چندین بار در جلسات مختلف از این نهاد یاد کرد و دستورات ویژه ای به این قشر داد نشان از اعتماد دولت و دولت به دانشگاهی و امیدواریم این امر نقش مثبتی در توسعه استان داشته باشد.

وی از همکاری جهاددانشگاهی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت اعتیاد خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهاد و ابتکار فرماندار کلاله، طرح جامع پیشگیری و کنترل اعتیاد در این شهرستان انجام می شود. با مشارکت جهاددانشگاهی تدوین و اجرا شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به اینکه نیازمند رویکرد دانش بنیان و استفاده از دانش روز در حوزه مبارزه هوشمندانه و علمی با مواد مخدر هستیم، افزود: انتظار داریم جهاد دانشگاهی در این زمینه به کمک ما بیاید. ما می توانیم اقدامات موثری را سازماندهی و اجرا کنیم.

طالبی توجه به ظرفیت جوانان متعهد در جهاد دانشگاهی را یکی از وظایف لازم برای اجرای شعار امسال دانست و تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا از توان علمی و جهادی این نهاد برای آینده سازی بهره ببریم. استان گلستان وقایع بزرگ و ریشه‌دار. بر اساس دانش و فناوری ایجاد کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *