4 درصد درآمد پروژه های نفتی به مسئولیت اجتماعی اختصاص می یابد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر ، جواد اوجی جمعه شب در نشستی اداری در استان بوشهر گفت: این استان دارای بزرگترین صنعت نفت و گاز در کشور است. 66 درصد گاز کشور از استان بوشهر و 10 درصد از تولید نفت تامین می شود.

وی ادامه داد: در زمینه مسئولیت اجتماعی اتفاقات خوبی رخ داده که بی نظیر است. امسال و نیمه اول سال آینده ، 360 پروژه در بخش های آموزش و پرورش ، بیمارستان ها ، رفاه و ترافیک با 700 میلیارد تن وام اجرا می شود.

وزیر نفت ادامه داد: در استان بوشهر شش میدان نفتی وجود دارد که دو محصول نیمه تمام هستند و تا سال 1402 به بهره برداری می رسند و چهار پروژه نفتی جدید را به ارزش 600 میلیون دلار آغاز می کنیم.

وی افزود: در صورت داشتن هرگونه پروژه نفتی در بوشهر تا 4 درصد برای مسئولیت های اجتماعی هزینه می کنیم.

اوجی تأکید کرد که در صنعت پتروشیمی ، که در پایین دست قرار دارد ، در نیمه دوم سال 1401 ، چهار کارخانه پتروشیمی به بهره برداری می رسد که به لطف آنها مشاغل خوبی برای استان خواهد داشت.

وی افزود: با عقد قرارداد با تکنسین ها و متخصصان استان بوشهر ، ما موافقت کردیم که هزینه آموزش پرسنل با استعداد و آموزش مورد نیاز این صنعت را بپردازیم.

وزیر نفت گفت: با در نظر گرفتن اجرای طرح آبرسانی سیراف در شهرهای جم افوز: تاکنون 200 میلیارد تن هزینه شده است و 70 میلیارد تن را در مرحله اول پذیرفته ایم که به بهره برداری می رسد سال

وی خاطرنشان کرد: همچنین حمایت تیم فوتبال پارس جنوبی جم را برای رسیدگی به مشکل این مردم پذیرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *