# از_تسنیم بپرسید: تولد یک کودک مشهور در کانادا چقدر هزینه دارد؟ – اخبار #از_تسنیم_تسنیم بپرسید


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، چند روزی از سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا برای نمایش فیلم “قانون مورفی” می گذرد و این سوال را مطرح کرد که آیا پسر یک کارگردان ، بازیگر و مجری تلویزیون مانند دیگران است؟ به آیا به جز ایران افراد مشهور دیگری باید در کشور متولد شوند؟

اگرچه بازیگر و بازیگر زن هنوز به این سال پاسخی نداده اند ، اما این س questionsال سوالاتی در مورد علاقه افراد مشهور به تولد فرزندانشان در خارج از کشور ، به ویژه در ایالات متحده و کانادا ایجاد کرده است.

در واقع ، رامبد جوان و نگار جواهران اولین زوج معروفی نیستند که می خواهند فرزندشان شهروند کشوری دیگر باشد و احتمالاً آنها آخرین هم نیستند.

برخی از مخاطبان تسنیم در بخش # درخواست_علاقه_سوالات درباره هزینه زایمان این افراد مشهور در سایر کشورها ، به ویژه در کانادا ، سوالاتی داشتند. در این گزارش هزینه زایمان در کانادا را مورد بحث قرار می دهیم.

برای پاسخ به این س weال ، با برخی از شرکت های بین المللی که در زمینه مهاجرت فعالیت می کنند ، تماس گرفتیم و این سال را از وکلای این شرکت ها پرسیدیم. به گفته آنها ، برای محاسبه این رقم باید اخذ ویزا و سفر به این کشور ، هزینه زندگی در این کشور برای حداقل 3-4 ماه ، هزینه بستری و زایمان و همچنین پزشکان را در نظر بگیرید. حقوق و خدمات پزشکی قبل و بعد از زایمان. البته اولین هزینه ، هزینه مشاوره موسسه است که به دلار بدست می آید و مبلغ آن پنج هزار دلار کانادا است که حدود 50 میلیون تومان است (ما نرخ ارز دلار کانادا را 10 هزار تومان در نظر گرفتیم).

وکیل یکی از این شرکت های بین المللی می گوید:

هزینه زایمان در کانادا بستگی به بیمارستان محل تولد شما و همچنین مراحل و روشهای مورد استفاده در هنگام تولد دارد. در هنگام زایمان ممکن است افراد مختلفی از جمله متخصص ، پرستار ، ماما و غیره حضور داشته باشند ، بنابراین هزینه ها بسته به تعداد افراد متفاوت است.

برای سفر به کانادا و زایمان در آن کشور ، ابتدا باید به فکر اخذ ویزای کانادا باشید. برای بلیط تهران-تورنتو و بالعکس ، اگر پرواز اقتصادی باشد ، هزینه آن بین 12 تا 60 میلیون تن است که با توجه به رقم متوسط ​​36 میلیون تن ، به طور متوسط ​​چهار بلیط رفت و برگشت است. 144 میلیون تومان البته بلیط های تجاری و درجه یک به طور طبیعی گرانتر هستند و کل هزینه را افزایش می دهند.

پس از اخذ ویزا و انتخاب شهر ، قدم بعدی تعیین محل سکونت در عرض سه تا چهار ماه است ، زیرا به دلیل فاصله ایران تا کانادا ، پزشکان توصیه می کنند از پروازهای طولانی مدت چند ماه قبل از تولد خودداری کنند و چند ماه پس از تولد آنها حداقل 2-3 ماه قبل از تولد نوزاد به کانادا می روند و حداقل یک ماه پس از تولد نوزاد در آن کشور می مانند ، بنابراین یک خانه دو خوابه در تورنتو با ماهانه 1500 تا 5000 دلار اجاره می کنند. البته اگر هنوز خانه ای اجاره نکرده اند ، باید حدود یک هفته در هتل اقامت داشته باشند که هزینه های قبلی را افزایش می دهد.

در مجموع ، اگر هزینه اجاره خانه را به طور متوسط ​​3000 دلار کانادا در نظر بگیرید ، هزینه اجاره آن به مدت 4 ماه حدود 120 میلیون تن خواهد بود.

هزینه زایمان منظم در بیمارستان کانادا 5000 دلار و هزینه پزشک متخصص زنان 3500 دلار است ، بنابراین مبلغ کل ، شامل سایر هزینه های آزمایشگاهی و درمانی ، حداقل 10،000 دلار خواهد بود. این فقط به بیمارستان و پزشک برای زایمان طبیعی پول می دهد. علاوه بر این ، در صورت نیاز به سزارین برای زایمان ، این رقم می تواند به 15 یا 20 هزار دلار کانادا برسد که حداقل 150 میلیون تن پول ایرانی است.

ناگفته نماند که طبق قوانین کانادا ، گردشگرانی که در دوران بارداری به این کشور می آیند تحت پوشش خدمات بیمه ای نیستند و این هزینه بیمارستان است در صورتی که مادر و کودک نیازی به مراقبت های ویژه پس از زایمان در بیمارستان ندارند.

به گفته این شرکت حقوقی ، هزینه غذا و حمل و نقل در تورنتو برای یک خانواده دو نفره ماهانه حدود 4000 دلار کانادا است که در 4 ماه حدود 160 میلیون تن است.

در نتیجه ، تولد فرزند کارگردان در کانادا به طور متوسط ​​600 میلیون جلد هزینه خواهد داشت.

انتهای پیام / *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *