سرلشکر سلامی: ما انحصار قدرت های بزرگ در زمینه فناوری های ارتباطی پیشرفته را نقض می کنیم – اخبار نظامی | دف – اخبار سیاسی تسنیم


به گزارش گروه دفاعی تسنیم به نقل از سپه نیوز ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه و انتقال ارتباطات تاکتیکی «سپر 110» به یگان های اصلی ، در میان فرماندهان ، مقامات و سران فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه نقش ارتباطات در رویدادها در زمینه های مختلف را مهم و استراتژیک عنوان کرد و با بیان اینکه ارتباطات به عنوان مغز و اعصاب نیروهای مسلح شناخته می شوند ، گفت: با شما ؛ علاوه بر این ، حرکت واحدها باید به هم متصل باشد و در میدان جنگ هیچ عنصر نامشخصی وجود نداشته باشد و در نهایت همه فرصت های موجود در زمین افزایش یابد.

وی افزود: “شما می توانید تمام اجزای فردی سیستم دفاعی را به هم متصل کنید ، پیام را فوراً و سریع از طریق” ارتباط “منتقل کنید و روند فرماندهی ، کنترل و مدیریت را بین سطوح مختلف تاکتیک ، عملیات و استراتژی تسهیل کنید. ایجاد شده است.”

سرلشکر سلامی حوزه ارتباطات را یکی از مهمترین ابزارهای نیروهای مسلح خواند و تأکید کرد که “ما در حال نقض انحصار قدرتهای بزرگ در زمینه فناوریهای ارتباطی پیشرفته هستیم”: “و ذهن جوانان را بچرخانید ایرانی ها”؛ این امر مهم در این زمینه نیز اتفاق افتاده است و خدا را شکر نتایج و معجزه های زیادی را شاهد بوده ایم ، بنابراین اگر اعلام کنیم در ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت و حاکمیت در حاشیه این فناوری ها هستیم ، اغراق نیست. به

وی گفت: “ما قصد داریم ارتباطات سپاه را در سطح پیشرفته ترین سیستم های ارتباطی در جهان قرار دهیم.” وی گفت: “ما مرزبان هستیم و در توسعه این دانش پیشرو هستیم و با توجه به برنامه های پیش بینی شده ، قصد داریم با کمک دانشمندان جوان و مهندسان محلی این مسیر را سریعتر طی کنیم.

وی گفت: “دشمنان به تدریج در حال درک و احساس قدرت واقعی ما هستند.” شاید در گذشته ادراک دیگران از قدرت ما بسیار کمتر از اصل قدرت بود و ادراک دیگران از قدرت بیشتر از قدرت واقعی آنها بود ، اما به تدریج درک ما از قدرت با قدرت سازگار می شود و اگر قدرت عدالت به رسمیت شناخته شود ، طبیعتاً نه مقامات تصمیم به رویارویی با یک کشور قدرتمند نمی گیرند.

وی افزود: عرصه نظامی نقطه قوت و صحنه ای برای ظهور نیروها و ظهور توانمندی های ما است و دشمنان به این حقیقت پی برده اند ؛ بنابراین امروز بر جنگ اقتصادی ، عملیات روانی و فشار سیاسی متمرکز شده اند و به دنبال این هستند که اراده و عزم یک ملت بزرگ را متزلزل سازد ایران برای ادامه مسیر عزت و اقتدار.

سرلشکر سلامی در پایان با اشاره به ویژگی های سیستم ارتباطی تاکتیکی “سپهر 110” و تاکید بر اینکه این سیستم دارای مدرن ترین سیستم های امنیتی ارتباطات است ، از IGC در زمینه فناوری های اطلاعات و ارتباطات و طراحان و سازندگان این جدید و روش های حفظ ثبات ، امنیت و هموار بودن ارتباطات در جنگ های الکترونیکی ، و این عملکردها در این سیستم و از نظر فناوری وجود دارد – این یک دستاورد جدید است که در مراکز تحقیقات صنعتی و فناوری اطلاعات ارتباطات سپاه به دست آمده است. به

انتهای پیام / +

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *