سیستم ارتباطی “سپهر 110” در برابر سرقت و تهاجم مقاوم است + جزئیات – اخبار نظامی | دف – اخبار سیاسی تسنیم


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سرتیپ عباس نیلفروشان جانشین فرمانده سپاه عملیات و جمعی از فرماندهان و مقامات حوزه اطلاعات شرکت در مراسم افتتاح سیستم ارتباطی تاکتیکی سپهر 110. -فناوری ارتباطات. تیم انجام شد و این سیستم به واحدهای اصلی انسانی منتقل شد.

این سیستم ارتباطی توسط مهندسان جوان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه توسعه و ساخته شده است و هدف از تولید و استفاده از آن بهینه سازی و ارتقاء بیشتر تجهیزات ارتباطات و ارتباطات به منظور بسیج سیستم های کنترل و مدیریت سیستم های پایه و زمینی است. واحدهای قابلیت استفاده بردار در تمام وسایل نقلیه متحرک زمینی ، هوایی و دریایی ، به ویژه عملیات تهاجمی در تعقیب دشمن متجاوز.

سیستم ارتباطی تاکتیکی «سپهر 110» تمام نیازهای ارتباطی فرماندهان سطوح مختلف استراتژیک ، عملیاتی ، تاکتیکی و رزمی را از نظر دفاعی و تهاجمی ، امنیتی و دفاعی و بحران های ناخواسته مانند حوادث غیر مترقبه برآورده می کند.

این سیستم دارای چندین لایه ارتباطی برای حفاظت و شرایط امنیتی از جمله RF و مخابرات شهری ، سیستم های ارتباطی محلی و منطقه ای ، از جمله سیستم های ورودی / خروجی ، دیجیتال ، امن ، چند بانده ، چند کاناله ، Ds ، FH ، Adhak ، cellular ، ثابت A است. همچنین با قابلیت شبکه و رومینگ از راه دور با پهنای باند مورد نیاز برای انتقال صدا ، داده و ویدئو.

ارتباطات بی سیم و بی سیم چند لایه ایمن و قوی پایگاه ، واحدها و تیپها که امکان فرماندهی و کنترل عملیات ثابت و سیار در کلیه عملیات ، به ویژه در عملیات تهاجمی در تمام مناطق جغرافیایی و عملیاتی این سیستم را فراهم می آورد و دارای توانایی مبارزه است. جنگ الکترونیکی (سایبری – الکترونیکی) دشمن است و در برابر هر اقدامی از جمله: استراق سمع ، هک ، نفوذ ، فریب ، اختلال و اقدامات EMP مقاوم است.

بر اساس این گزارش ؛ سرعت بالا ، انعطاف پذیری ، استفاده از سیستم های بدون اتومبیل بر روی قایق ها یا قابلیت حرکت به نقاط مرتفع و در همه مناطق و استفاده از آنها در همه شرایط آب و هوایی ، شرایط جغرافیایی و عملیاتی ، اینها از دیگر ویژگی های “سپهر 110” است ، همچنین به عنوان ویژگیهای بیولوژیکی لازم. پروژه ها و در یک محیط ثابت و متحرک و با قابلیت استفاده از انواع منابع کافی خودکفا ایجاد شده اند.

سیستم ارتباطات تاکتیکی “سپر 110” با امکانات مختلف برای سطوح فرماندهی اردوگاه ها ، لشکرها و تیپ ها با امکان استفاده در عملیات تهاجمی برای دستیابی به موفقیت و تعقیب دشمن متجاوز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *