تاپر کیک تولد و تاپر تزیین کیک

تاپر کیک ولادت و تاپر تزیین کیک

تاپر کیک چیست؟

اصطلاحاً به الگوی عددی یا این که مقاله یا این که عروسک یا این که المان به کارگیری شده بر بر روی کیک تاپر کیک می گویند که در ادامه جنس‌های گوناگون با به کارگیری از کاغذ، مقوا، اشکال خمیرهای خوراکی، اشکال شکلات و… صحیح می‌شوند. تاپر کیک به جهت مجالس و جشن های گوناگون گزینه به کارگیری قرار می گیرد. به جهت نمونه تاپر کیک ولادت ، تاپر کیک نامزدی ، تاپر کیک عروسی ، تاپر کیک علاقه ، تاپر کیک ولنتاین ، تاپر کیک روز مادر ، تاپر کیک روز پدر ، تاپر کیک سال تازه و … بکار می رود.

از قدیم، رایج‌ترین گونه تاپر شمع بوده‌ است. کیک یکی از از بخش های یگانه هر ولادت است.چیزی که نیز کودک ها دوست دارا هستند و نیز بزرگتر ها و قطع از سن عشق داریم که کیکی یگانه و مخصوص به جشن خویش داشته باشیم .علاوه بر تصاویر ، مقاله ها ، ربان ها و . . . افکت های دیگری هم به جهت قشنگ نمودن کیک وجود دارااست .

تاپر کیک در ادامه اشکال کالا ها و رنگ های گوناگون ایجاد می شود ، به جهت نمونه ورق مولتی استایل نقره ای یا این که طلایی ، ورق پلکسی در ادامه رنگ های گوناگون ، چوب در ادامه رنگ های راش و افرا گزینه به کارگیری به جهت تاپر قرار می گیرد. تاپر کیک مهم بعدها متفاوتی با اعتنا به گونه طرح می باشد.

اطلاعات عمده درمورد تاپرها

اصول شالوده ای تولید تاپرهای کیک

تاپر برش لیزری کیک، چیزی هست که واقعاً ظواهر کیک را قشنگ و یگانه و تماشایی می کند! تاپر کیک جشن ضیافت را می توان، به‌صورت انواع دیدنی و با نوشته‌های دلخواه و از متریال های گوناگون تنظیم کرد که از مالامال کاربرد ترین متریال ها می اقتدار به چوب، پلکسی گلس، استیل و برنج اشاره کرد.

برای طراحی تاپر کیک شما می بایست به قابل انعطاف افزارهای طراحی با فرمت وکتور آشنا باشید ، به جهت تاپر یا این که می توانید از الگوهای معمول موجود در ادامه وب سایت ها به کارگیری نمایید یا این که ایده ای که دارید را طراحی کنید.

بعد از این که طراحی تاپر را انجام دادید ، قطعات برش می بایست ذیل دستگاه برش لیزری ، برش بخورند.برای این که دوده بر بر روی فعالیت قرار نگیرد ، برچسب پلکسی یا این که مولتی استایل را از خویش ورق قطع نکنید.

انواع تاپر تزیین کیک

تاپر‌های عروسکی – تاپر‌های پلکسی و مولتی استایل – تاپر‌های شمعی – گل طبیعی به تیتر تاپر کیک

تاپر‌های تزیین کیک عروسکی

یکی از تاپرهای متداول به جهت کیک‌های کودکان، تاپر عروسکی است. چنانچه بخواهید تاپر کیک را متناسب با جشن ولادت یا این که جشن‌های دیگر با مطلوب خاصی هماهنگ کنید، می‌توانید از تاپر عروسک‌های واقعی و یا این که تاپرهای عروسکی خوراکی به کارگیری کنید. مزیت تاپرهای عروسکی خوراکی به نسبت تاپرهای دیگر همین هست که همین تاپرها تماماً خوراکی میباشند و دیگر اضطراری نمیباشد نگران تناول کردن آن‌ها به وسیله کودکان باشید. همین تاپرها معمولا با خمیر فوندانت ساخته می‌شوند و موندگاری زیاد بالایی دارند. بنابرین در ادامه شکل مراقبت درست، قابلیت حفظشون به تیتر یادگاری از یک مناسبت دوست داشتنی به جهت مدت‌های طولانی وجود دارد.

تاپر‌های پلکسی و مولتی استایل

حتما در ادامه دوران تعیین بهترین نوع تاپر های تزیین کیک، چشم‌تان به کیک‌های مهم مقاله خورده است. همین نوشته‌های پارسی و انگلیسی گوناگون را می‌توان متناسب با مناسبت جشن به جهت کیک تعیین کنید. تاپرهایی نظیر تولدت مبارک، سالگرد ازدواج، اسم، حروف وسیع و موردها دیگر زیاد متداول است. همین تاپرها از کالا پلکسی یا این که مولتی استایل می باشند که نوعی پلاستیک است. مولتی استایل نوعی ورق آکریلیک ملازم با یک روکش فلزی صورت هست که به علت صیقلی بودن و درخشندگی دوچندان شباهت‌های متعددی با فلزات دارد. پلکسی متریالی محکم و شکننده با ظاهری دیدنی می باشد که تنوع رنگی زیاد بالایی را دارد، ارزش تاپر پلکسی نسبت به مولتی استایل، مقداری فراتر می باشد، چنانچه هزینه برایتان حیاتی نمی‌باشد و لوکس بودن و زیبایی مد حیث شماست، پلکسی بهترین آیتم است.

تاپر‌های شمعی

یکی از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین تاپرهای کیک که از دیرباز بر بر روی کیک‌های ولادت قرارداده می‌شد، شمع ولادت بوده ‌است. همین روزها، شمع ولادت در ادامه مدل‌های متفاوتی وجود دارد. شمع‌های رنگی، شمع‌های فونت دار، شمع‌های صورت دار و شمع‌های بی آلایش از رایج‌ترین اشکال تاپر کیک است. شمع های مولتی استایل هم نسل جدیدی از شمع‌های ولادت و مناسبتی میباشند که با ظاهری زیاد دیدنی در ادامه طرح‌های گوناگون وارد بازار شده‌اند و سوای دود و اشک هستند. از خصوصیت های یگانه همین متاع مدت دوران طولانی‌تر به جهت سوختن می‌باشد که در ادامه مواردی که شما می‌خواهید عزیزانتان را سورپرایز نمایید و یا این که زمان تصویب عکس در ادامه ولادت دیگر اضطراری نمیباشد نگران خاموش شدن شمع‌ها باشید.

گل طبیعی به تیتر تاپر تزیین کیک

در برخی از کیک‌ها، می‌توانید از گل طبیعی به تیتر تاپر کیک به کارگیری کنید. معمولاً در ادامه کیک‌های بی آلایش کهن و کیک‌های سبک روستیک، گل طبیعی عمده چشم می‌شود. همت کنید، از گل‌هایی به کارگیری نمایید که با رنگ و طرح کیک‌ها هم‌خوانی داشته باشند. اما اعتنا داشته باشید گل طبیعی غیرخوراکی منش نیز نباید مستقیماً بر روی کیک قرار اعطا کرد چون که تماس هرگونه مواد غیرخوراکی با مواد خوراکی (مانند کیک یا این که خامه که مرطوب هست و جذب بالایی دارند) از حیث بهداشتی ممنوع است. همین تماس منجر انتقال مواد غیرخوراکی یا این که گاهاً کثیف و مضر به مواد خوراکی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *