توصیف پزشکان در قبل و بعد لیزر مو

 

توصیفی از لیزر با پزشکی مشهور

 برای افرادی که پوست تیره تری دارند، با دستگاه لیزر مو مناسب می تواند با اطمینان صورت پذیرد هرچند بر اساس گفته دکتر استیون ویلیامز جراح پلاستیک، با این حال، دستگاه های لیزر زیادی وجود دارند که می توانند باعث ایجاد لکه های پوستی بر روی پوست های تیره تر کنند، بنابراین توصیه می شود که قبل از درمان در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.

رعایت نکات قبل از لیزر

حداقل ۴ هفته قبل از شروع درمان لیزر موهای زائد نباید در معرض شدید نور آفتاب قرار گرفته باشید و این یعنی حمام آفتاب و برنزه کردن ممنوع. عوامل موثر دیگری هم برای لیزر مو های زائد هستند که مربوط به عادات روزانه، سبک زندگی و مراقبت های بعد از آن است و هر چقدر که شما برنامه دقیق تری داشته باشید و از قوانین بهتر پیروی کنید، نتیجه بهتری می گیرید در اینجا مشاهده خواهیم کرد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد چیست؟

ریکاوری و مراقبت های بعد از انجام لیزر بسیار ساده است، شما باید در مورد نور آفتاب و قرار گرفتن در معرض خورشید احتیاط کنید. اکوتان هم یکی دیگر از همین مواد است که با درمان نیز اختلال ایجاد می کند و خطر زخم شدن پوست را بالا می برد و حداقل باید 6 ماه از مصرف آن گذشته باشد. https://hivamed.com/ اگر هم مجبور بودید در معرض نور آفتاب باشید، حتما ضد آفتاب با spf حداقل 30 استفاده کنید. در طول دوره درمان (قبل و بعد از لیزر کردن)، شما باید از ضد آفتاب استفاده کنید و نواحی تحت درمان را از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب محدود کنید.

شاید برای خیلی از شماها سخت باشد که صبحها زودتر از آنچه که باید از خواب بیدار شوید و مشغول شیو کردن پوست خود شوید؛ یا تنها چند روز از شیو پاهایتان گذشته اما با نگاهی به آنها میبینید که شبیه آمازون در فصول بارانی شدهاند.

ادامه مطلب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *