هدف از برگزاری مسابقه کانون رسانه تحقق شعار امسال – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز است



به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه در خصوص برگزاری این مسابقات در فرهنگسرای رسانه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال در فرهنگسرای رسانه برگزار شد. با حضور جمعی از چهره های فرهنگی، هنری و رسانه ای، پیشکسوتان رسانه و ورزش. در این مسابقات 29 تیم حضور داشتند که در مراحل مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در فرهنگسرای رسانه این فرصت را فراهم کرد تا بتوانیم میزبان جمعی از چهره های فرهنگی و رسانه ای باشیم و بار دیگر آنها را دور هم جمع کنیم. مجموعه رسانه های دیداری و شنیداری نه تنها باعث شادابی همکاران قدیمی رسانه های تصویری شد، بلکه فضایی برای تبادل اطلاعات و تعامل فراهم کرد.

رئیس رسانه فرهنگسرای گفت: امسال سومین دوره این مسابقات در رسانه فرهنگسرای برگزار شد و در سال های گذشته دو جام رمضان دیگر را در رسانه فرهنگسرای برگزار کرده ایم. قطعا این دوره از مسابقات نسبت به دو دوره قبل تیم های پرشور بیشتری داشت که جای خوشحالی دارد.

شکیبایی با اشاره به حضور تیم های تولیدی در این مسابقات گفت: در زمان فراخوان منتشر شده تیم های صنعت تولید کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند و خوشحالیم که توانستیم میزبانی آنها را داشته باشیم. در سالی که رهبر فرزانه انقلاب آن را «کنترل تورم و رشد تولید» نامیدند و این نسخه به ما نشان می‌دهد که توجه به صنعت تولید در کشور چقدر اهمیت دارد، حضور تیم‌هایی از این بخش برای رمضان امسال خوب است. مسابقات فوتسال جام.

وی افزود: این اتفاق شرایطی را فراهم کرد تا صاحبان تولید تکریم و از ابتدای سال تشویق شوند تا با تمام توان در سال 1402 تولید را آغاز کنند و در راستای تحقق شعار سال و دستور رشد تولید اقداماتی انجام دهند. ” بدون شک ورزش به لطف روح پاک خود می تواند گروه های مختلف را به هم پیوند دهد و فضای تعامل مشترک را فراهم کند.

رئیس مرکز فرهنگ و رسانه در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به مقوله فرهنگ، هنر و رسانه که رسالت سازمانی و رسالت این فرهنگسرا است، با توجه به فرصت هایی که دارد، توجه ویژه ای به مقوله ورزش داشته و همواره آماده برگزاری رویدادهای ورزشی در رشته های مختلف می باشد. به یاری خداوند این مسابقات همه ساله با حضور مراکز دولتی و خصوصی در ایام ماه مبارک رمضان و یا سایر رویدادهای مهم ملی و مذهبی در رسانه فرهنگسرای برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *