پیش بینی 230 مصوبه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خوزستان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز


به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: در دور اول سفر هیئت دولت به خوزستان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. ساخته شد و بیش از هشت هزار میلیارد تومان تامین شد.

وی توسعه آب، فاضلاب و انرژی خوزستان را از مهمترین دستاوردهای دور اول سفر استانی هیات دولت به استان اعلام کرد و گفت: برخی از این پروژه ها توسط رئیس جمهور و برخی دیگر از سوی رئیس جمهور افتتاح شد. مقامات عالی کشور

منصوری ادامه داد: در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان، تقریباً همه اعضای دولت در استان حضور داشتند؛ به طوری که در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان تقریبا همه اعضای دولت در استان حضور داشتند. البته برخی از وزرا از روز چهارشنبه به خوزستان آمدند و به شهرهای مختلف سفر کردند و مسائل و مشکلات را بررسی کردند.

وی با تاکید بر اینکه گزارش مکتوب مشکلات، معضلات و مطالبات خوزستان به رئیس جمهور ارائه می شود، گفت: در دور دوم سفر استانی هیات دولت به خوزستان تمرکز اصلی و اصلی بر نظارت بر توافقات بود. دور اول سفرها

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: با عنایت به تاکید رئیس جمهور در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان، در مجموع 230 طرح و مصوبه با وام حدود 18 هزار میلیارد تومانی پیش بینی شد که همه که جدید و جدا از تعهدات سفر اول هستند.

منصوری تصریح کرد: از 18 هزار میلیارد تومان برای سفر دوم هیئت دولت به خوزستان، 10 هزار میلیارد تومان در قالب برنامه بودجه از سوی سازمان و 5 هزار میلیارد تومان به حوزه نفت و انرژی اختصاص یافت. خانواده ها و حدود 3 هزار میلیارد تومان توسط سایر نهادها پرداخت شد

وی تاکید کرد: 15 هزار میلیارد تومان به عنوان مزایای خوزستان برای پرداخت به بنگاه های اقتصادی صنایع مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین تعهدات لازم را به بانک های استان برای انجام اقداماتی برای رونق و رشد تولید در این حوزه اعلام کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: سرمایه گذاری اقتصادی قابل توجهی در خوزستان وجود دارد که بخشی از آن در قالب تفاهم نامه ها و طرح هایی ارائه شده است. 689 سرمایه گذاری در این حوزه با اجرای 95 طرح پیش بینی شده است.

وی گفت: ارزیابی عملکرد استانداران خوزستان در جلسات علنی انجام شد و پس از رایزنی با استاندار، در مرحله اول 15 استاندار استانداری جایگزین سایر استانداران خواهند شد و تاکنون سه استاندار تغییر کرده و مابقی تغییر خواهند کرد. در روزهای پیش رو. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *