پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه/ مبارزه با فساد در تمامی ساختمان های 1402.


به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی ادجه ای در پیامی فرا رسیدن سال 1402 و عید نوروز باستانی را تبریک گفت.

در پیام رئیس قوه قضائیه آمده است: یا مقلب الکلب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا الحول و الاحوال حول. هاولنا به احسن هاال».
وی خطاب به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ارواحنا فداه) نوروز 1402 مصادف با ایام آخر و شریف شعبان المعظم و آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. الکریم، بهار قرآن و ماه ثواب و برکت و مغفرت و آسایش فرخنده است و از درگاه حدیث بر امت اسلامی و مردم مؤمن و صبور ایران اسلامی علو درجات مسئلت دارم. .

مردم عزیز ایران در سال گذشته نیز همچون تمام ادوار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی مجاهدت و حمایت خود را در دفاع از ارزش های الهی به همگان نشان دادند و این حقیقت را به رهنمودهای خردمندان و فرزانگان ثابت کردند. رهبری بصیر انقلاب اسلامی در برابر هجمه توامان دشمنان و بدخواهان، مقاوم، استوار و عدالت‌خواه هستند و پیوندشان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خدشه‌ناپذیر و خدشه‌ناپذیر است.
بی شک این مقاومت و صلابت مردم آگاه ایران اسلامی نعمت بزرگی است که شایسته ارزیابی عملی مسئولان است. لذا قوه قضائیه وظیفه و موظف می داند در سال جدید عزم و تلاش خود را در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم مضاعف کند.

وی در سال گذشته در مقوله‌ها و حوزه‌هایی همچون تامین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و سایت‌های فساد، مبارزه با فساد در همه حوزه‌ها، اصلاح رویه‌های فسادآمیز و مشکل‌زا، احیای حقوق عمومی، مقابله با متخلفان منابع طبیعی، اظهار داشت: اقدامات مؤثری در جهت حفاظت از بیت المال و تعیین مقصد کالا در انبارهای اموال و گمرکی، تشریفات قضایی معقولتر، اجتماعی کردن مجدد زندانیان و غیره انجام داد.
در سال جدید با استعانت از خداوند متعال با عزم جزمی و غیرت بیشتر سعی در پیشبرد مسائل صدرالعشار داریم تا مردم گرانقدر ایران اسلامی طعم شیرینی عدالت را بی‌سابقه بچشند.

علاوه بر این، در سال 1402 که بر اساس اولویت های اصلی کشور توسط رهبری فرزان ایل گلاب تنظیم شده است، مصمم هستیم تا برنامه ها و اقدامات تدوین شده خود را مطابق با حمایت همه جانبه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اجرا کنیم. امنیت سرمایه‌گذاری‌ها را در کشور تضمین کنیم و با توان و تلاش بیشتر دولت را در مهار تورم یاری کنیم تا دست اندرکاران عرصه تولید و اقتصاد که برای کمال ایران عزیز تلاش می‌کنند، بتوانند اهداف خود را پیش ببرند. به میزان بیشتری محیط مساعد

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *