طراحی مفهومی ویندوز 12 با ویژگی هایی مانند پین کردن ویجت + ویدئو


در اوایل تابستان امسال، گفته شد که مایکروسافت قصد دارد هر سه سال یک بار نسخه جدیدی از ویندوز را منتشر کند و احتمالاً ویندوز 12 در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. در حالی که این غول نرم افزاری هنوز به طور رسمی اخبار و شایعات مربوط به ویندوز 12 را تایید یا تکذیب نکرده است، کاربران ویدئوهای مفهومی از نسخه بعدی ویندوز منتشر کرده اند.

ویدیوی مفهومی ویندوز 12 که توسط حساب یوتیوب Avdan ارسال شده است، ایده های هوشمندانه ای دارد. در این ویدئو، ظاهر و ظاهر سیستم عامل مایکروسافت نسبت به ویندوز 11 بهبود یافته است، به عنوان مثال، بخشی از آن از ویجت های پویا تری استفاده می کند که شامل مواردی مانند پخش کننده رسانه، تقویم، سهام و آب و هوا می شود. علاوه بر این، سمت دیگر نوار وظیفه اعلان هایی مانند اتصال دستگاه های بلوتوث را نمایش می دهد.

ویدیوی مفهومی ویندوز 12

در این ویدیوی مفهومی، بخش تنظیمات سریع نیز بازطراحی شده است و این بار به جای ظاهر، روی قابلیت استفاده تمرکز دارد. همچنین در این مفهوم، دستگاه‌های بلوتوث موجود و شبکه‌های Wi-Fi بلافاصله با باز کردن منوی کشویی بدون نیاز به کلیک اضافی ظاهر می‌شوند.

علاوه بر این موارد، بخش دیگری از طرح مفهومی ویندوز 12 که توجه کاربران را به خود جلب کرده است، نحوه بازیابی ابزارک های ویندوز و تصاویر پس زمینه پیش فرض است. علاوه بر استاندارد طراحی شده برای ویجت های ویندوز، این پلن قابلیت پین کردن ویجت ها به دسکتاپ و همچنین تطبیق تصویر پس زمینه بر اساس آنها را فراهم می کند. با این حال، دسکتاپ ظاهری منظم خواهد داشت و همچنین فضای زیادی برای سفارشی سازی خواهد داشت.

در نهایت، سازنده این ویدیو با تقسیم دو برنامه در یک پنجره واحد و گروه بندی فایل ها در مجموعه ها در File Explorer (مشابه مجموعه ها در مایکروسافت اج) یک راه جایگزین برای چند کار ویندوز 12 پیشنهاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *