خرید لوله مانیسمان رده ۴۰

لوله مانیسمان رده ۴۰ لوله ای هست سوای درز و سوای جوش خوردگی که هیچ نوع خراش یا این که درزی در ادامه آن نمیباشد .برای تولید لوله مانیسمان ضد زنگ ،شمش های استوانه ای فولاد را در ادامه دمای زیاد بالا حرارت می‌دهند و آنگاه با فشار وارد نمودن یا این که خارج کشیدن مواد داخل شمش استوانه ای ، بدنه اول لوله ساخته میشود.

بدنه لوله از دستگاهی با غلتک های گوناگون عبور می کند تا قطر بیرونی آن کمتر یافته و قطر درونی نیز به میزان گزینه نیاز خریدار ارتقاء پیدا کند.

لوله رده ۴۰ مثال ای از لوله مانیسمان هست که در ادامه صنعت های نفت ،گاز و پتروشیمی و سیستم های ساختمانی کاربرد متعددی دارند. همین گونه لوله فشار متعددی را تحمل می‌کنند به این برهان در ادامه لوله کشی گاز و آتش آدرس از آن ها به کارگیری میشود. سایز همین لوله ها از ۱/۲ تا ۳۴ اینچ متغیر هست و ارتفاع لوله ها ۶ متر می باشد.

 

لوله مانیسمان در ادامه هفت رده : مانیسمان رده ۱۰ ، لوله مانیسمان رده ۲۰ ، مانیسمان رده ۳۰، رده ۴۰ رده ۸۰ رده ۱۲۰ و لوله مانیسمان رده ۱۶۰ ایجاد می شود.

 

تفاوت لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰

لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰ از حیث میزان قطر خارجی زیاد به نیز مشابه میباشند اما از حیث قطر داخلی دیواره های داخلی لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰ با یکدیگر متفاوتند.

 

ضخامت مانیسمان رده ۸۰ از  رده ۴۰ عمده می باشد که منجر میگردد استحکام و مقاومت بالاتری نسب به لوله رده  ۴۰ داشته باشد.اگر نیاز به لوله زیاد قدرتمند و محکمی در ادامه ساختمان ها یا این که پالایشگاه ها باشد به کارگیری از مانیسمان رده ۸۰ پیشنهاد میگردد .

 

اما چنانچه به استحکام آنچنانی نیاز نمیباشد به کارگیری از لوله رده ۴۰ رایج خیس هست و پیشنهاد میشود.به طور کلی مانیسمان رده ۴۰ به جهت جاهایی که فشار کمتری تحمل می کند مطلوب خیس می باشد.در حالی که رده ۸۰ می تواند به خاطر دیواره اش فشار بالاتری را تحمل نماید و در ادامه پالایشگاه ها عمده گزینه به کارگیری قرار میگیرد.

 

از بر روی رنگ لوله نیز می توان لوله رده ۸۰ و رده ۴۰ را تشخیص داد.لوله هایی که به رنگ خاکستری میباشند لوله های رده ۸۰ می باشند در ادامه حالی که لوله هایی که مایل به رنگ سپید هستند  رده ۴۰ می باشند.

 

مانیسمان رده ۴۰ از دوستداشتنی ترین و پرفروشترین لوله های صنعتی مانیسمان در ادامه جمهوری اسلامی ایران است.لوله مانیسمان رده ۸۰ عموما در ادامه بر روی سطح های به فعالیت برده می‌شوند در ادامه حالی که رده ۴۰ می تواند در ادامه ذیل مرحله هم به فعالیت برده شوند.

 

 

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40

لیست قیمت  لوله مانیسمان رده ۴۰ 

لیست ارزش لوله های رده ۴۰ در ادامه ادامه به تفصیل ابلاغ شده است. جهت پیشنهاد متاع گزینه حیث خویش با کارشناسان آهن تک تماس گرفته و متاع خویش را با دور اندیشی تام تعیین کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *