مردم ایران «حقیقت غدیر» را تفسیر و منتشر کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار ذوب شده رافیا آتانی به عنوان مثال در جشن عید غدیر خم در شهرستان محمودآباد با اشاره به وقوع دو واقعه مهم در واقعه بزرگ غدیر اظهار داشت: اولین اتفاق به تعبیر مقام معظم رهبری، معرفی حضرت علی علیه السلام برای امامت جامعه ای که در آخرین حج پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مبعوث شد. ص) این کار به دستور خداوند متعال انجام شد، ولی بعد از آن قرار بود اتفاق دومی بیفتد که نشد.

وی افزود: قرار بود در غدیر اتفاق بزرگی بیفتد و ملت به رهبری امامش حکومت اسلامی تشکیل دهد و ساختار اداره جامعه شکل بگیرد، اما مردم سر کار نیامدند و 1400 سال اندوه و مصیبت علما و رهبران ملل مسلمان برای مردم شیعه ایران خاص ماند.

فرمانده سپاه صاحب الامراستان قزوین ادامه داد: خوشحالیم که ملت بزرگ ایران این افتخار را به همه علما و علاقه مندان اعلام کردند که غدیر نوع دوم را تعبیر می کنیم و نگذاشتند امام جامعه تنها بماند و با انقلاب آمدند. کار کرد و غدیر را واقعاً تفسیر کرد و جاری شد; ملت ایران وصیت نامه حضرت علی (ع) را زنده کرد.

سردار رفیعی آتانی وی با بیان اینکه غدیر در برکه نماند و بر سر سفره بزرگ انقلاب ملت ایران زنده شد و با بی وفایی یاران پیامبر اسلام به فراموشی و انحراف کشیده نشد، افزود: بیش از 500 نفر اول. -مجتهدین درجه در غزوات امام راحل را همراهی می کردند. باید گفت غدیر زنده و پویا و پرنشاط است و ما در مکتب غدیر زنده ایم و قدردان ملت بزرگ ایران هستیم و باید قدردان کسانی باشند که در راه تحقق عدالت و حفظ کرامت و تربیت مردم برای رسیدن به خدا تلاش می کنند. به ملت بزرگ

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تعبیر امام عزیزمان در وصیت سیاسی و الهی، انقلاب ما بر اساس نهج البلاغه و سیره امیرالمومنین (ع) است که با پای پیاده و عزم به قله رسیدند. ما به قله رسیده ایم و بقیه مسیر و گردنه های مشخص شده را طی خواهیم کرد.

این مقام نظامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به عنوان عاشقان حضرت علی (ع) حکومتی اسلامی با چهارچوب نظام و نهج البلاغه به جهانیان عرضه می کند، نه تنها جرج جردک مسیحی از امام می خواهد عدالت امام را محو کند، بلکه علمای امروز را نیز می خواهند. و فرهیختگان حکومت امام علی (ع) را می خواهند. الف) نهج البلاغه را از ایران می آورند که موفقیت های ایجاد شده در 43 سال انقلاب آرزوی بسیاری است.

فرمانده سپاه صاحب الامراستان قزوین افزود: مردم ایران باید پرچم انقلاب و مقام معظم رهبری را در تاریخ یاری کنند و انقلاب را به امام زمان تحویل دهند.

پایان پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *