تحویل شش هزار دستگاه کولر گازی به کمیته امداد امام خمینی (ره).



مراسم امضای تفاهم نامه واگذاری شش هزار کولر گازی توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال به کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از (شادا)، در این آیین که در وزارت اقتصاد برگزار شد، «عبدالمجید اجتهادی» مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال و «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اسناد و مدارک لازم را در این زمینه بررسی و تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، بر اساس این تفاهم نامه، کولرهای گازی مذکور از نوع کم مصرف که با توجه به اهداف عام المنفعه امام خمینی (ره) با قیمت کارشناسی و با در نظر گرفتن تخفیف در اختیار این کمیته قرار می گیرد. کمیته امداد

کولرهای گازی که در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال است پس از تحویل به کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار متقاضیان مستضعف تحت پوشش این کمیته در استان های محروم گرمسیر کشور قرار می گیرد. .

این گزارش نشان می دهد دکتر سید احسان خاندوزی طی سخنانی در این مراسم از همکاری خوب سازمان برای جمع آوری و فروش اموال در مشارکت در این کار خداپسندانه و توجه مسئولان این سازمان در خصوص رعایت دقیق قدردانی کرد. از جنبه های حقوقی و فنی و پرهیز یون از ایجاد هرگونه شبهه و زمینه های حقوقی و اداری قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی سال ها به دلیل عدم توجه به ملاحظات قانونی و اداری، اجرای این گونه اقدامات خداپسندانه برای دستگاه ها تلخ شد و با مشکل مواجه شدند، اما خوشبختانه مدیریت جدید سازمان برای مجموعه و اجرای اموال تملک شده، دقت لازم را در این زمینه نشان داد.

خاندوزی با بیان اینکه اقدام امروز سازمان جمع آوری و فروش اموال و کمیته امداد امام خمینی(ره) کاملا منطبق بر اولویت های ملی به ویژه دیدگاه های دولت برای بهره مندی مناطق کم برخوردار و اقشار خاص از رفاه اولیه است. گفت: مطمئن هستم که این مراسم مورد استقبال و خرسندی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: امیدوارم با گرد هم آمدن در این راه بتوانیم کمک کنیم که اولویت های کشور در تخصیص منابع در جهت رفع مشکلات اقشار نیازمند، نه به لحاظ شخصی، بلکه به لحاظ سازمانی باشد. ” این اتفاق برای محبوبیت نیست، بلکه بر اساس اعتقادات دولت سیزدهم و بر اساس مسیر و الگوهای اصیل نظام اسلامی است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم بازنگری در نظام توزیع و توزیع منابع در کشور در سطح کلان، تصریح کرد: متاسفانه در کل نظام توزیع منابع اینگونه نیست و علیرغم تاکیدها مشاهده می کنیم. و شفافیت اسناد اولیه نظام به محض اینکه در قالب قانون قرار می گیرد بودجه های سنواتی در حال آمدن است، این فاصله از اهداف بیشتر و بیشتر می شود و عملاً نتیجه آن به اولویت های مقام معظم رهبری یا رهبر انقلاب مربوط نمی شود. مدارک ذکر شده
وی گفت: امیدواریم این همگرایی در عمل به تحقق این امر کمک کند و از این پس تمام تلاش ما باید به تقویت این رویکرد منجر شود.

خاندوزی ابراز امیدواری کرد: واقعاً بسیاری از کشورهای جهان با حداکثر دقت و به روز رسانی اطلاعات افراد فقیر خود از نظر سطح درآمد، محل سکونت، تحصیلات، وضعیت سلامت، وضعیت سلامت، سوابق قضایی و … کار می کنند. همچنین می‌توانیم به یک مدل معین و کاربردی در رابطه با مشکل فقر در کشور دست یابیم.

وی تاکید کرد: باید الگوی مناسبی برای کمک به نیازمندان پیدا کنیم و تمام ظرفیت حمایتی خود را روی نکات شناختی متمرکز کنیم به گونه ای که دقیقا کد کشور و محل سکونت را بدانیم. ما داریم کار می کنیم چون الان دقیقا نمی دانیم یارانه هایمان چقدر به هدف می رسد.

وی تصریح کرد: در واقع باید همگرایی نهادهای کمکی و وزارت اقتصاد به گونه ای باشد که مثلاً خیالمان راحت باشد که بیرون از چتر بیمه و حمایت فردی نیست و این یکی از افق هایی است که امیدواریم. بدست آوردن.

به گزارش ایسنا، «عبدالمجید اجتهادی» مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این مراسم با بیان اینکه همکاری این نهاد با کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش یافته است، گفت: بسیاری از ابتدای دولت 13. وی در خصوص کولرهای در اختیار این سازمان گفت: مصوبه هیئت بازرگانی سازمان در این خصوص تکمیل شده و عملیات فروش آنها به کمیته امداد آغاز می شود. این هفته.

وی با یادآوری اینکه این یخچال ها از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار خانواده های کم درآمد جنوب کشور قرار می گیرد، گفت: قیمت پایه کارشناس رسمی دادگستری برای این یخچال ها بسیار مناسب و حتی یکسان برآورد شده است. 10% که قبلا به قیمت اضافه شده بود اقلام اضافی نیز حذف شده است.

اجتهادی با اشاره به همکاری دیگر این سازمان در جمع آوری و فروش اموال با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر تقریباً تمامی البسه، کیف و کفش هایی که این نهاد در اختیار دارد در حال تحویل به این کمیته هستیم. و از ابتدای 13 هکتاری دولت بیش از 10 میلیارد تومان البسه با قیمت بسیار پایین به کمیته امداد دادیم.

همچنین «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از 14 میلیارد تومان کالا با قیمت بسیار پایین از سوی کمیته امداد ارائه شد، گفت: کمیسیون در هنگام ساماندهی جمع آوری و تحقق اموال، از همکاران و ارباب رجوع کمیته برای کمک های این سازمان و وزارت اقتصاد تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *