به گزارش ساپینتو، کدام بازیکن جانشین حسین زاده در استقلال است؟ – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر ، امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی که در اولین فصل حضورش در استقلال به پدیده این تیم و لیگ برتر تبدیل شد و با حضور در تیم ملی ایران پاداش درخشش خود را دریافت کرد، اکنون به عنوان یک بازیکن مطرح است. شاید پدیده ایران در جام جهانی باشد، او در آستانه انتقال به شارلوا بلژیک است، مشکلی که نه تنها توسط خود بازیکن، بلکه توسط مالک ایرانی الاصل این باشگاه بلژیکی تایید شده است. تیم

واقعیت ها نشان می دهد که حسین زاده را باید یکی از بازیکنان انفرادی استقلال دانست و حالا ساپینتا کم کم خود را برای انتخاب جانشین برای این بازیکن آماده می کند.

اگرچه در نگاه اول شاید اولین و تنها گزینه جانشینی حسین زاده عزیز بک امانوف، هافبک ازبکستانی و پای چپ آبی ها باشد تا بازیکن تیم ملی ایران را در استقلال جایگزین کند. ازبکستان اما برای این کار ساپینتو به آرش رضاوند دیگر هافبک تیمش نیز نگاهی دقیق انداخت.

رضاوند که فصل گذشته به دلیل هجمه هایی که به هواداران استقلالی اش داشت، در نیم فصل مجبور به انتقال به فولاد شد، هرچند اولویتش بازگشت به فولاد در فصل آینده بود، اما امروز هافبک مورد علاقه اش است. تغییر کرده و سرمربی پرتغالی در تلاش است نظر این بازیکن را برای ادامه حضور در استقلال تغییر دهد.

این احتمال وجود دارد که آرش رضاوند که به شدت در تمرین آبی پوشان حضور دارد، تحت تاثیر سرمربی تیمش، فصل را در استقلال آغاز کند تا نسبت به فصل گذشته بازگردد. و در این مورد رضاوند در کنار عزیز بک امانوف از جمله گزینه هایی هستند که می توانند جایگزین مناسبی برای امیرحسین حسین زاده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *