برای غدیر نیز مانند سایر موارد کار موقت انجام می شود – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، جمعه ۳ تیرماه همزمان با دهه امامت و ولایت نمایشگاهی از آثار منتخب جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نوران افتتاح شد.

بر این اساس 58 اثر از هنرمندان در رشته های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نقاشی، مجسمه سازی، تصویرسازی، سرامیک و سرامیک از جمله مسعود نجابتی، محمد خزایی، مسعود زنده رو کرمانی، محمد صیاد، محمد اسدی. جوزانی، محمدرضا دوستمحمدی، سید حمید شریفی آل هاشم، مجید. ناگهانکوروش پارسا نژاد، سید محمدرضا تو میرویپرویز حلی، مینا صدری، مرتضی اسدی، محمد صابر شیخ رضایی و … در این نمایشگاه مشاهده می شود که این آثار متعلق به موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است که توسط هنرمندان مختلف تجسمی خلق شده است. کشور در سال های اخیر

همچنین در افتتاحیه این نمایشگاه مستر کلاس نقاشی برگزار شد که توسط تعدادی از هنرمندان برگزار شد. با محمد اسدی جوزانی که کارگاه نقاشی او در این نمایشگاه که می خوانید برگزار شده گفت و گو کرده ایم.

برای

بازدید عبدالرضا سهرابی مدیر عامل مرکز هنرهای تجسمی ارشاد از نمایشگاه ولایت و امامت

محمد اسدی جوزانی هنرمند درباره این نمایشگاه و حال و هوای آن در غدیره به خبرنگار مهر گفت: ارزیابی من از نمایشگاه ولایت و امامت خوب و مثبت بود و فضای خوبی را برای هنرمندان و اجرای آثارشان ایجاد کرد. به هر حال «غدیر» بیش از هر زمان دیگری به هر شکلی و در هر قالبی (در قالب یک نمایشگاه هنری یا در قالب یک گردهمایی و اجرای هنری) نیاز به ارائه دارد و فواید و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قرار است در زمان برگزاری نمایشگاه کار را در کارگاه تکمیل کند، گفت: به طور کلی آثارم را در تکنیک آبرنگ خلق می کنم و در حال حاضر 50 درصد کار انجام شده است. من فکر می کنم تکنیک آبرنگ برای گودیر بهتر جواب می دهد و ابعاد او را نشان می دهد زیرا حال و هوای ظریفی دارد.

اسدی جوزانی همچنین افزود دیگر دوستان نقاش که هر کدام از صنعتگران باتجربه ای به شمار می آیند در این نمایشگاه در حال اجرای آثار مختلف غدیر هستند که از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر روی گودیر کار شده و آیا باید این کار را جدی گرفت یا خیر، گفت: به هر حال روی گدیر و در موارد دیگر کار شده است و خواهد شد. اگر در طول سال در کنار مناسبت ها به واقعه غدیر نیز توجه شود و در واقع همیشه به آن توجه شود، قطعاً تأثیر دارد. از آنجایی که همه رویدادهای ما موقتی هستند، یک موضوع برای چند روز اجرا می شود و تا سال آینده دوباره در نظر گرفته نمی شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *