اولین رندرهای رسمی از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد


ظاهرا سامسونگ آمادگی برای معرفی گلکسی زد فلیپ 4 10 آگوست است. اما حالا چند هفته مانده به تاریخ احتمالی ارائه این گوشی پیچیده، شاهد رونمایی از اولین تصاویر رسمی آن برای آشنایی با بخشی از طراحی آن بوده ایم.

طراحی Galaxy Z Flip 4

این تصاویر که توسط 91Mobiles منتشر شده است نشان می دهد که گلکسی زد فلیپ 4 فریم فلزی صاف تری نسبت به نسل قبلی دارد. همچنین به نظر می رسد که کلیدهای روی قاب نسبت به نسل قبل کمی بزرگتر شده اند، از طرفی بیرون زدگی دوربین نیز کمی ضخیم تر از گلکسی زد فلیپ 3 وجود دارد

علاوه بر این موارد بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ با عرضه هر مدل جدید از سری Z Flip کمی از طراحی گوشه های نرم کاسته و گوشه های تیزتری را برای مدل های جدید در نظر می گیرد که البته این یک نوع است. زبان طراحی به نظر می رسد برای تلفن های پیچیده مناسب تر است.

یکی از نکات مهم رندرهای منتشر شده از گوشی تاشو جدید سامسونگ، رنگ بنفش این محصولی است که تنها تکرار رنگ مدل عرضه شده در سال گذشته نیست و سامسونگ طیف مذکور را به گونه ای بهینه کرده است که با سری سازگار باشد. گلکسی اس 22 همخوان بودن

انتشار رسمی رندر Galaxy Z Flip 4 سامسونگ

همانطور که گفتیم، یکی دیگر از تغییرات مهم این مدل، بازگشت به دوربین های اصلی است، زیرا ظاهراً محبوبیت آنها افزایش یافته است. البته به سختی می توان گفت که افزایش بیرون زدگی دوربین نشانه کیفیت بهتر است، اما هنوز هم منطقی است که فکر کنیم سامسونگ نسبت به دوربین نسل قبل پیشرفت خواهد کرد.

سامسونگ به طور کلی سابقه خوبی در بهبود کیفیت دوربین با هر نسل از محصولات خود داشته است و دلیلی وجود ندارد که این شرکت کره ای رویه های خود را در سال جاری تغییر دهد.

به هر حال می توان گفت که هر دو مدل 2 گلکسی زد فلیپ 4 من Z-fold 4 با دریافت مجوز از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) احتمالاً با معرفی رسمی فاصله چندانی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *