افزایش 17 درصدی رضایتمندی مشتریان بیمارستان نورافشار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر؛ مهدی فرناگی زاد گفت: بیمارستان فوق تخصصی فشار سبک از ابتدای سال جاری علاوه بر رعایت تمامی استانداردهای ارتقای سلامت بیمار، ارتقای کیفیت خدمات و رعایت حداکثری حقوق بیماران و مراجعین، رضایت بیماران افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان تخصصی فشار سبک وی با اشاره به روش های سنجش کمی و کیفی رضایتمندی بیماران در بیمارستان افزود: طی دو سال گذشته به منظور دسترسی آسان و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، نظرسنجی آنلاین رضایت مندی را انجام داده است. اندازه گیری خدمات بیمارستانی برای بیماران و مراجعین در دسترس است.

وی در ادامه به نتایج این نظرسنجی ها اشاره کرد و افزود: میزان رضایت بیماران و مشتریان در سه ماهه اول سال 1401 به 77 درصد در سه ماهه اول سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال 1400 افزایش 17 درصدی داشته است.

فرناگی زاد با اشاره به اینکه این بیمارستان تخصصی است فشار سبک قابل اعتماد بیشترین وی از مراکز درمانی، تشخیصی و توانبخشی کشور گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با دیدگاه و مزیت های چند رشته ای در کشور است. مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تشخیصی و درمانی گرفته تا ارزیابی، تشخیص، درمان و توانبخشی مشکلات بیماران را حل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *