استفاده از نسل جدید کنتورهای هوشمند بر بستر NB-IoT در تهران و همدان



کنتور گاز خانگی هوشمند مبتنی بر فناوری NB-IoT محصولی مبتنی بر دانش یکی از شرکت های فناور است که مشترکین می توانند با بررسی مصرف 70 روز اخیر، پرمصرف بودن یا کم مصرف بودن خود را بررسی کنند.

امیرحسین فروحی، مدیر توسعه کسب و کار یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا وی با بیان اینکه این شرکت یکی از زیرمجموعه های سرمایه گذاری صنعت نفت است، گفت: این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کنتور و رگولاتور در کشور و همچنین یکی از شرکت های پیشرو در زمینه کنتورهای هوشمند گاز خانگی است. . .

وی با بیان اینکه کنتورهای گاز هوشمند ساخت این شرکت بر اساس NB-IoT طراحی و ساخته شده است، گفت: این کنتور با همکاری ایرانسل و یکی از شرکت های بخش خصوصی ساخته و در نهایت وارد بازار شد.

فرحی با اشاره به جزئیات این کنتورهای هوشمند گاز خانگی تصریح کرد: این کنتور که به عنوان نسل جدید کنتورهای هوشمند در دنیا شناخته می شود، ضمن برقراری ارتباط، اطلاعات و داده های لازم را در حوزه مصرف مشترک به اپراتور ارسال می کند. با مشترکین از طریق تلفن های خود برای تعامل.

مدیر توسعه بازرگانی این شرکت با تاکید بر آماده بودن این کنتورها در سال جاری خاطرنشان کرد: قرار است این کنتور در سال جاری با اولویت مصرف کنندگان صنعتی به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه در فاز اول نصب این کنتورها، شهرهای تهران و همدان به این سیستم مجهز خواهند شد، ادامه داد: مزیت این کنتور هوشمند نسبت به کنتورهای فعلی این است که قابلیت تنظیم ضریب دمایی را دارد. محیط و خواندن کنتور از راه دور.

فروهی خاطرنشان کرد: همچنین این کنتور هوشمند از طریق تلفن همراه با مشترکان ارتباط برقرار می کند و مشترکان می توانند از طریق داده های ارسالی به آنها از وضعیت مصرف انرژی خود در 70 روز گذشته اطلاع پیدا کنند و ببینند آیا جزو مشترکین پرمصرف یا کم مصرف هستند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *