چگونه از ویورس شاپ خرید کنیم

در سال‌های آخر با گسترش اشکال روش‌های پرداخت ارزی و خرید دلاری قابلیت خرید از اشکال سایت‌های خارجی آماده شده است. البته متأسفانه هنوز نیز اکثری از همین سایت‌های خارجی نظیر آمازون، ایبی، والمارت، سوق و … قابلیت ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران را آماده نکرده‌اند. این موضوع منجر می‌شود که اکثری خیال نمایند قابلیت خرید از سایت‌های خارجی وجود ندارد. چنانچه شما نیز جزء همین جور از اشخاص میباشید در ادامه همین نوشته ملازم ما‌درها باشید تا جواب سؤال کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟ را بگیرید و همینطور با رویه خرید از سایت‌هایی که همین سرویس را ارائه نمی‌دهند، آشنا شوید.

چگونه از ویورس شاپ خرید کنیم

سایت علی اکسپرس

توجه: با وجود این که سایت‌های ذیل قابلیت ارسال به جمهوری اسلامی ایران را آماده کرده‌اند، البته بعضا مواقع به جهت بعضا از کالاها قابلیت به کارگیری از همین خدمت وجود ندارد. براین اساس قبل از این که سفارشتان را تصویب نمایید و یا این که هزینه را پرداخت فرمایید صد رد صد با کارشناسان ما‌درها تماس گرفته و از صدق ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل نمایید.

 

چگونه از سایت‌هایی که ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران انجام نمی‌دهند خرید کنیم؟

قبل از این که به معرفی سایت‌هایی بپردازیم که با خرید از آن‌ها می‌توانید کالای گزینه نظرتان را در ادامه جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرید، اضطراری به ذکر هست که شما می‌توانید با به کارگیری از سرویس ها ارزی ایرانیکارت از هر مغازه آنلاینی خریدتان را انجام دیتا و کالای گزینه نظرتان را در ادامه جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرید.

 

برای ارسال التماس و تصویب پیشنهاد خرید از سایت‌های خارجی می‌توانید از شیوه پیوند ذیل سفارشتان را در ادامه وب سایت تصویب کنید. به جهت انجام همین فعالیت وارد پنل کاربری‌تان شده و پیوند خریدتان به ملازم وزن کالا، داده ها حساب کاربری و … به جهت ما‌درها ارسال نمایید. هزینه ارسال جنس به شکل اتوماتیک به جهت شما تحلیل می‌شود. در ادامه شکل موافقت با ارزش اعلام شده، می‌توانید هزینه را پرداخت کرده و منتظر تحویل جنس درب منزلتان باشید.

توجه: ایرانیکارت، سرویس ها پرداخت ارزی را در ادامه سفارشات شما انجام می دهد البته در ادامه قبال ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران و دیگر موارد، هیچ مسئولیتی را قبول نمیکند. لطفا پیش از تعیین جنس و پرداخت مبلغ از شیوه ایرانیکارت، از مقدور بودن ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل نمایید.

 

 

توجه: بسته به مغازه اینترنتی مد حیث شما، تحویل جنس در ادامه جمهوری اسلامی ایران فی مابین 20 الی 30 روز دوران می‌برد.

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت Tinydeal

Tinydeal، یکی از از مغازه های آنلاین در ادامه چین، هنگ‌کنگ است. که در ادامه حوزه فروش اشکال کالاهای الکترونیکی مناسب ارزش در ادامه هم اکنون کار است. بعضا از محبوب‌ترین کالاهای موجود در ادامه Tinydeal شامل اسباب‌بازی ، تلفن‌های ملازم و اسباب جانبی کامپیوتر، باتری‌های قابل شارژ و شارژر و موردها دیگر می‌شود. رویه پرداخت در ادامه همین وب سایت پی پال و وسترن یونیون است. همان‌طور که در ادامه تصویر ذیل بازدید می‌کنید، با خرید از Tinydeal می‌توانید کالای گزینه نظرتان را در ادامه جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرید.

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت Gaer Best

سایت Gaer Best یکی از دیگر از مغازه های آنلاین چینی هست که با بهترین ارزش در ادامه حوزه فروش اشکال کالا، از الکترونیکی تا پوشاک در ادامه هم اکنون کار است. رویه پرداخت در ادامه همین وب سایت شامل 3 گزینه روادید کارت، مستر کارت و پی پال می‌باشد. شما می‌توانید با خرید از Gaer Best ، کالای گزینه نظرتان را در ادامه جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرید.

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت بنگ گود

شاید بتوان گفت که نصیب اعظمی از مواقعی که در ادامه جواب به سؤال کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟ معرفی می‌شوند، مربوط به مغازه های آنلاین چینی هستند. یکی از دیگر از مغازه های آنلاینی که با خرید از آن می‌توانید جنس را در ادامه جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرید، وب سایت بنگ گود است. شبیه با وب سایت آمازون، همین مغازه آنلاین هم در ادامه حوزه فروش اشکال محصولات در ادامه هم اکنون کار است. رویه پرداخت سایت، پی پال، روادید کارت و مستر کارت است.

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت Tide Buy

اگر به فشن و مد عشق دارید، می‌توانید از همین مغازه اینترنتی هندی مراجعه کنید. رویه پرداخت در ادامه همین وب سایت پیپال، ویزاکارت و مسترکارت است. (برخی از سایت‌های هندی و آسیای شرقی چندان قابل اعتماد نیستند، براین اساس قبل از پرداخت و تصویب پیشنهاد از شیوه قرائت کامنتهای کاربرانی که از همین سایت‌ها خرید کرده‌اند، متوجه طرز تلاش وب سایت شوید.)

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت Asos

یکی دیگر از مغازه های آنلاینی که در ادامه حوزه فروش لباس و پوشاک زنانه در ادامه هم اکنون کار است، وب سایت asos است. به جهت خرید از همین وب سایت می‌توانید از پیپال، روادید کارت و یا این که مستر کارت به کارگیری کنید. اعتنا داشته باشید که همین وب سایت هم ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارد. براین اساس چنانچه می‌خواهید با تغییرات دنیای مد به روز بمانید، حتماً سری به همین وب سایت بزنید.

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت وی بریدال

اگر به زودی قرار هست مقدمات عروسی‌تان را آماده نمایید و به دنبال بهترین لباس به جهت همین شب به یاد ماندنی هستید، می‌توانید به وب سایت vbridal مراجعه کنید. به جهت خرید از همین وب سایت و تحویل جنس در ادامه جمهوری اسلامی ایران می بایست روادید کارت یا این که مسترکارت داشته باشید.

 

کدام سایت‌های خارجی ارسال جنس به جمهوری اسلامی ایران دارند؟

سایت علی اکسپرس

سایت Aliexpress یکی از دیگر از سایت‌های چینی هست که معمولا به جهت خرید اکثر با کمترین ارزش گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با به کارگیری از روادید کارت و مستر کارت و وسترن یونیون از همین وب سایت خرید نمایید و کالایتان را در ادامه جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرید.

 

همان‌طور که متوجه شدید، رویه پرداخت در ادامه هر یک از سایت‌های معرفی شده، در ادامه عمده موردها کارت‌های اعتباری و کیف پول الکترونیکی پی پال است. به جهت به کارگیری از همین روش‌ها، می‌توانید از شیوه لینک‌های ذیل التماس خرید کردیت کارت و افتتاح حساب پی پال وریفای شده را به جهت ما‌درها ارسال نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *