جدول مشخصات کمپرسور کولترون

یکی از کهن ترین و با میزان مرغوب بودن ترین گونه کمپرسور را می اقتدار کولترن (Kulthorn) معرفی کرد و می بایست بدانید که مملکت تایلند آن را ساخته هست و ما‌درها در ادامه مغازه شین تجهیز در ادامه گنجایش های مختلف آ را موجود داریم.

 

 جدول مشخصات کمپرسور کولترون را در ادامه شین تجهیز بخوانید.

مشخصات فنی کمپرسور پیستونی کولترن

کمپرسور کولترن در ادامه مملکت ما‌درها با تیتر کمپرسور کولری کولترن بر گویش ها می آید و همینطور خرید کردن و فروش می شود که در ادامه سه سری AW، LA، KA در ادامه مغازه موجو بوده و مهم گنجایش های متفاوتی نظیر 12000، 14000، 18000، 24000 و … است. توصیه ما‌درها به شما قبل از خرید کردن کمپرسور کولترن همین هست که صد رد صد با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید تا به شکل تام هدایت های اضطراری را اخذ فرمایید و نسبت به نیاز خویش نوع سه شالوده و یا این که چهار شالوده را خریداری نمایید.

 

می اقتدار گفت که کمپرسور کولر گازی کولترن مهم خصوصیت های بهتری نظیر ارزش و میزان مرغوب بودن مطلوب هست و اما نسبت به کمپرسور بریستول مهم ارزش مطلوب تری هم می باشد.

 

مزایا کمپرسور پیستونی کولترن

قطعا شما دوستان می بایست بدانید که کمپرسوری را که قصد خرید کردن آن را دارید چطور فعالیت می نماید و ما‌درها مبادرت به معرفی تام کمپرسور پیستونی کولترن در ادامه ادامه کرده ایم.

 

دارای ارزش مطلوب نسبت به بقیه مارک ها

هزینه های احیا و مراقبت مقرون به صرفه

دارای تنوع در ادامه گنجایش های اندک و زیاد

داشتن لرزش و صدای تولیدی کمتر

نصب و خط مش اندازی آسان خیس نسبت به دیگر مارک ها

مشخصات فنی کمپرسور کولترن سری AW

جدول مشخصات فنی کمپرسور پیستونی کولترون سری AW که سازگار با گاز R22 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *