تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل

امروزه طرز های بازاریابی روز به روز تغییر تحول می نماید و هر روز ابزاری تازه برای بازاریابی و تبلیغات متاع ارائه می شود. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل یکی از همین راه ها است.
البته چیزی که حائز اساسی هست این است که هر یک از این ابزارهای کارآمدی یگانه خویش را دارا‌هستند و نمیتوان گفت که یک ابزار به رخ تضمینی در کل شرایط جواب می دهد
براین اساس بهتر است که از ابزارهای مختلف به کار گیری کنید و کارآمدی هر یک را خویش تجربه کنید
به جهت نمونه یکی از ابزارهای مارکتینگ که در سالهای آخر در اکثر وب سایت ها و نرم افزارهای تلفن همراه گزینه استفاده قرار می گیرد
نوتیفیکیشن مارکتینگ ( notification marketing ) است
به ابزارهای گزینه استفاده در همین بازاریابی Push Notification (پوش نوتیفیکیشن ) گفته می شود
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل چیست واژه نوتیفیکیشن در پارسی به معنای اطلاع ، خبر و آگاه سازی است
قبل از توضیح خوب تر میباشد که به جهت پر‌نور شدن مسئله مثالی بزنم
شاید تا به هم اکنون نرم افزارهایی را موبایل خود نصب کرده باشید
و وقتی که ورژن جدید برنامه ارائه می شود برای شما یک اعلان یا این که همان نوتیفیکشن بر روی تلفن همراه شما ظواهر می شود
استعمال از این ابزارها تنها به جهت اعلان نسخه های جدید اپلیکیشن ها ختم نمی شود
حتی فروشگاهها هم به جهت اطلاع دادن مشتریان خود از محصولات تازه ، تخفیفات و جشنواره ها و

از این ابزار استعمال می کنند
ازاین ابزار در برخی از بازی ها نیز استفاده شده است که می توان به پو (Pou) اشاره کرد که شما را اهمیت نوتیفیکیشن از وضعیت آن مهم خبر می ساخت
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل از پوش نوتیفیکیشن برای تبلیغات نیز استفاده می شود و این طور نیست که فقط به جهت یک عمل یگانه به کارگیری شود
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل عمده به جهت تلفن همراه شناخته شده می باشد البته وب سایت ها نیز در صورت رغبت شما می توانند بر روی کاغذ کامپیوتر شما نیز پوش نوتیفیکیشن ارسال کنند
هم اکنون ممکن است از خود سوال كرده باشید که چرا بایستی از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل به جهت تبلیغات خود به کارگیری کنم؟ پاسخ دوچندان ساده هست باتوجه به اینکه بیش از 70 درصد از مردمان از تلفن همراه های هوشمند استعمال می کنند
و همواره بر روی تلفن همراه های خویش از قابل انعطاف افزارهای خاصی به کار گیری می نمایند که آمار نصب فراوان بالایی دارااست شما می توانید به رخ کارآمد و اثر گذار خبر و تبلیغات خویش را به جهت کاربران نرم افزار خویش استفاده کنید و نیازی به شماره تماس آن‌ها ندارید و دارای به کارگیری از نرم افزار خود تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل را بر بر روی تلفن همراه و یا کامپویتر شخص سناریو دهید از مزیت های همین نحوه می تواند هزینه قلیل و تماشا تبلیغ شما به رخ 100 درصد برای کاربر باشد
و بدون واسطه قدرتمند خواهید بود که با اعضا خود در رابطه باشید
در صورتی که از کاربران خود شماره تلفن همراه و ایمیل نداشته باشید نوتیفیکیشن مارکتینگ بهترین را پیام های تجاری برای اعضا شما خواهد بود
مزیت های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل مرورگر پوش نوتیفیکیشن مرورگر ( Browser Push Notifications ) یا این که پوش نوتیفیکیشن وب سایت پیام های قابل کلیکی میباشند که یک وب سایت می تواند به جهت کاربران خود بر روی کامپیوتر و تلفن همراه ارسال کند
این اطلاعیه ها به شکل فوری و آنی تحویل کاربران داده می شود حتی اگر تارنما شما هم در مرورگر کاربر گشوده نباشد مسئله ی مهمی نمی باشد و پیام و اعلان شما به جهت کاربر ارسال می شود و میتواند پیام شما را بخواند و اهمیت کلیک بر روی آن به برگه مورد حیث وارد شود
بارها حادثه افتاده می باشد که وقتی وارد تارنما می شوید یک قاب محاوره ای برای شما گشوده می شود و اجازه ارسال پیام های اطلاع رسانی را از شما می خواهد که در رخ تایید شما پذیرفته اید که مایل به اخذ تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل از سوی سایت هستید
حتی اگر بعده ها در وب سایت هم حضور نداشته باشید تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل به جهت شما ارسال می شود و شما هم می توانید آن را تماشا کنید
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل مزایای زیادی دارااست که می اقتدار به موردها پایین اشاره کرد برقراری رابطه توانمند : پیام های پوش نوتیفیکیشن مرورگر این ویژگی را دارند که پیام های شما را سوای تاخیر بر روی مرورگر عضو یا نوار اطلاع رسانی تلفن همراه کاربر ارسال میشود
حتی اگر در آن لحظه در وب وبسایت شما حضور نداشته باشند
مثل تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل موبایل فعالیت می کند : پوش نوتیفیکیشن بر روی مرورگر کروم و فایر فاکس همانند نوتیفیکیشن برنامه های نصب شده بر بر روی موبایل است و تفاوتی ندارد
بدین ترتیب نیازی نیست که به جهت رئیس از یک برنامه دیگری بر بر روی تلفن همراه خود استعمال کنید
تحویل تضمینی : یک عدد از معایبی که در طرز آدرس اینترنتی مارکتینگ وجود داشت این بود که به برهان وجود فیلتر های اسپم بسایاری از پیام ها به اسپم منتقل شده و به وسیله عضو اخذ نمی شوید
البته این نحوه همواره همین عیب پهناور نشانی اینترنتی مارکتینگ را بر طرف ساخته میباشد و از وصال پیام خود به دست عضو اطمینان داشته باشید
و می اقتدار از آن به یک راه و روش ارتباطی رضایت بخش و موثر یاد کرد
استعمال گسترده از مرورگرها: internet دسکتاپ نسبتاً بیش از 42 درصد از سهم تمام زمانه اینترنت را به خویش اختصاص داده است
براین اساس می اقتدار گفت که تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل های ارسالی رو مرورگرهای کروم ، موزیلا و مرورگر safari بیش از 75 درصد از سهم بازار را در دسترس دارند
قادر به برقراری ارتباط مجدد با عضو و مشتریان خویش می باشید : اهمیت استفاده از همین ابزار توانا خواهید بود که هم دارای اعضا و هم دارای تماشا کنندگان خود در ارتباط باشید
این ارتباط زمانی برقرار می شود که اخذ تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل را تایید کرده باشند
به معنای واقعی شما کار کشته خواهیدبود فارغ از دسترسی به پست الکرونیکی و شماره تلفن کابران و ویزیتورهای خود به رخ مفید کلیدی آنان در ارتباط باشید
داشتن نرخ تبدیل بالا: تحلیل ها و نتیجه های مطالعه نشان دیتا است که تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل در مقایسه اهمیت دیگر ابزارهای بازاریابی کارآمدتر خواهد بود
و کاربران سریعا می توانند اخذ پیام را کنسل کنند و انتخاب در این طریق خیلی بیشتراز پیام کوتاه و ایمیل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *