احداث یک میلیون متر مکعب مخزن ذخیره آب در استانهای دارای بار آب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



حمیدرضا کشفی با اشاره به ساخت این مخازن افزود: نبود مخزن ذخیره آب در کشور باعث ورود فوری آب آشامیدنی تولیدی به شبکه می شود. هنوز با ساخت و تکمیل مخازن ، آب تولید شده در این مخازن ذخیره می شود و می توان از آب آنها در مواقع بحرانی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت اعطای وام ، این پروژه تا تابستان سال آینده به اتمام می رسد ، گفت: تابستان سال آینده به پایان رسید.

نماینده شرکت مهندسی کشور با اشاره به کاهش مصرف آب به دلیل کاهش دمای هوا ، ادامه داد: بیاورید اکثر پروژه های آبی آغاز شده است و امیدواریم با تأمین بودجه برای حفظ ثبات فعلی آب در کشور ، که البته بستگی به میزان بارندگی امسال دارد ، به اتمام برسد.

کشفی ارتقاء کیفیت منابع آب را یکی از پروژه های موثر در زمینه تامین آب سالم دانست و گفت: در حال حاضر در حال حاضر 30 درصد چاه های آب به دلیل افزایش غیر استاندارد میزان املاح از مدار تولید خارج شده است که با اجرای طرحی برای بهبود کیفیت آب می توانیم به مدار تولید بازگردانیم.

وی تکمیل حلقه آب را یکی از پروژه های در حال اجرا دانست و گفت: با اجرای طرح پمپاژ آب در شهرهای مختلف کیفیت و فشار آب در شهر یکسان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *