ضرورت مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آب کشور – مهر نیوز ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر با اشاره به وزارت نیرو ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز با انتصاب اعضای شورای تامین آب جهاد و در این مصوبات تاکید کرد: با توجه به نیاز به مدیریت مناسب و استفاده بهینه از منابع آب و توجه به توسعه زیرساخت ها ، به ویژه در روستاها و مناطق فقیرنشین در دولت عادلانه و مردمی سیزدهم. موفقیت در تامین آب در این زمان نیاز به روحیه انقلابی ، کار جهادگران و بهره مندی از پتانسیل متنوع نخبگان ، کارشناسان گروه های جهادی ، موسسات و اهداکنندگان دارد. ایجاد شورای جهاد آب آغاز این مأموریت بزرگ در یک دولت قوی ایران است. بر این اساس ، شورای تامین آب جهاد برای برنامه ریزی دقیق ترین شکل ممکن و اتخاذ تصمیمات هماهنگ ، تمرکز منابع و استفاده از همه کارکنان و ظرفیت های استانی در وزارت نیرو تشکیل شد.

به ترتیب ، معصوم جعفرزاده به عنوان منشی و عضو و جمال الدین ابرومند ، جلیل بشارتی ، اکبر ابراهیمی ، عباس شفیعی ، محمدرضا عطارزاده ، مجید نامجو ، سید امیرحسین مدنی ، حمیدرضا جهاد خادو ماهانی.

8 انتصاب جدید در وزارت نیرو

محرابیان همچنین معاون تحقیقات و منابع انسانی رزه ایون شوآ ، معاون امور حقوقی ، پشتیبانی و پارلمان احمد حیدری ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و حفاظت غیرعامل سید اعتضاد مقیمی ، رئیس مرکز امنیت ، مازضا دضا را محکوم کرد. و مرکز آبرسانی جهاد مک. مریم کارگر نجفی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و کارآمدی ، علی اکبر کاظمی ، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی و افشین روگانی را به عنوان مشاور وزیر و مدیر منصوب کرد. ژنرال دفتر.

وزیر نیرو در این احکام در مورد انتصاب تاکید کرد: انتظار می رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه ها ، نهادها ، سازمانها و کلیه واحدها و شرکتهای مرتبط با وزارت نیرو ، با رعایت اصول عدالت ، انقلاب و روحیه جهادی ، دموکراسی و مبارزه با فساد. اهداف توجه ویژه به اجرای شعار “قدرت مردم و ایران قوی”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *