رتبه بندی بیمارستان های کشور در مورد همه گیری تاج اعلام شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش مهر ، فرامرز بهادرخان شهید بهشتی ، رئیس بخش اعتباربخشی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت که در این ارزیابی ، نیمی از هشت بیمارستان کشور موفق به اخذ مدارک عالی اعتبار تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی شده اند. شهید بهشتی هستند.

به گفته وی، بر اساس نتایج آخرین این برآورد از چهار بیمارستان شهید چمران ، خاتم الانبیاء (ص)، بقیه خدا الاعظم (عجیب) ، و پوشش های چشم پزشکی سبک یک دانشگاه موفق دارای اعتبار عالی در بین 8 بیمارستان برتر کشور.

علاوه بر این ، در بین 30 بیمارستان برتر کشور نام پنج بیمارستان – 15 هرداد تهران ، مهدی ، ولیعصر ناجا ، فجر و چشم پزشکی است. کتاب مقدس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، می درخشد و بالاترین درجه اعتبار را کسب می کند.

سرپرست بخش اعتباربخشی معاون درمان خاطرنشان کرد: از 70 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دور چهارم توسط منتخب کشوری ، وزارتخانه ها و دانشگاه علاوه بر 9 مرکز بالاتر ، 54 بیمارستان نیز در شرایط سخت مجوز درجه یک را دریافت کردند. پشت سر هم اخذ مجوز درجه یک نیز بسیار مهم است.

بهادرخان، اعتباربخشی یکی از معتبرترین و مشهورترین آنها است اکثر وی از روش های ارزیابی سیستماتیک مراکز مراقبت های بهداشتی نام برد که مبنایی برای پیوند مدیریت ارشد با ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت و ایمن به صورت علمی است. دارای دانش و تجربه کافی است.

به گفته وی ، در این ارزیابی استانداردهای چهارمین دوره اعتباربخشی شامل 19 محور ، 110 استاندارد و 514 است تحریم ارزیابی انجام شد و تأکید بیشتری بر نتایج و پیامدهای این پیاده سازی شد. استانداردها بود.

رئیس بخش اعتباربخشی گام به گام درمان اولین برای مطابقت مطلوب با استانداردها خیلی دور آگاهی چهارم قسمت شتر ، صاحبان فرآیند در بیمارستان ها ، گفت که در این زمینه ، کارگاه ، کارگاه و وبینارها آموزشهای متعددی انجام شد.

وی گفت که اجرای این دوره اعتباربخشی به دلیل شیوع است پشت سر هم تاج متفاوت از دوره های دیگر در نظر گرفته شد. بنابراین ارزیابی ها در ژانویه 1998 آغاز شد ولی با شروع همه گیری ویروس کرونا متوقف شد و دوباره در ژانویه 1999 شروع شد و در سپتامبر 1400 به پایان رسید.

بهادرخان وی با ارزیابی تلاش ها و مسئولیت های همه کارکنان اعتباربخشی دانشگاه و بیمارستان ، خاطرنشان کرد: علاوه بر دستیابی به نتایج قابل احترام ؛ نهادینه سازی و ایجاد فرهنگ محل کار در راستای اهداف اصلی اعتباربخشی ، که شامل مدیریت و رهبری منابع مطلوب ، مراقبت و درمان بی خطر رعایت به موقع و م asثر اخلاق بالینی و احترام به حقوق دریافت کنندگان خدمات.

وی هدف از معرفی استانداردهای اعتباربخشی در مراکز را ارتقاء ایمنی بیماران ، بهبود کیفیت خدمات و در پایان سطح رضایت بیمار و مشتری افزایش یافته است.

سرپرست واحد اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان تلاش همه مدیران اجرایی ، مدیران ، مسئولان برای ارتقای کیفیت و پرسنل بیمارستان و مرکز فرماندهی دانشگاه و معاون درمان و وزارت بهداشت به طور مناسب و م effectivelyثر اجرا می شوند خیلی دور اعتباردهی چهارم در شرایط بحرانی پشت سر هم تاج قدردانی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *