چرا انتخاب دستگاه لیزر نسبت به روش هایه قدیمی بهتر است؟

قیمت وکارکرد دستگاه

به عنوان نمونه، ناحیه انتخابی، یکی از موارد تاثیرگزار در مشخص کردن قیمت این فرایند می باشد. برای مشخص شدن قیمت لیزر موهای زائد آقایان، عوامل متعددی وجود دارند که باید به آن ها توجه شود. تنها نحوه کارکردشان با هم فرق میکند که فنری با گیر کردن مو بین فنرها آنها را از ریشه جدا میکند، چرخشی با چرخش این عملیات را انجام میدهد و تیتانیوم نیز همانطور که از نامش مشخص است هستند موها را در بین خود گیر انداخته و آنها را از ریشه جدا میکنند. لیزر موهای زائد، ممکن است در قسمتهایی از بدن با درد همراه باشد، که علت اصلی آن حرارت ایجاد شده توسط دستگاه لیزر است و در دستگاههایی که سیستم خنک کننده مناسبی دارند، این درد کمتر احساس میشود.

یک سری عوارض نادر ایجاد شده بعد انجام لیزر

 عفونتهای پوستی: این مورد بسیار نادر است اما در مواردی هم ممکن است، رخ دهد. سپس انرژی جذب شده تبدیل به حرارت شده و این حرارت سلولهایی که باعث رشد مو میشود را که در تحتانیترین قسمت مو یا در محل اتصال عضله مو به ساقه مو قرار دارند از بین میبرد هیوا مد بهترین انتخاب برای رفع موهای زائد.

البته این نوع لیزر قدیمیتر بوده و تقریبا استفاده از آن در کلینیکهای زیبایی منسوخ شده است. لیزر تیتانیوم: قابلیت از بین بردن موهای نوع ۱ تا ۶ را داشته و البته در مواردی باعث ایجاد التهاب و کبودی در افراد میشود.

اما یکسری توصیه ها نظیر:

خودداری کردن از شیو پس از لیزر، تیغ کشیدن و غیره، وجود دارند که باید رعایت شوند. روند انجام این فرایند، به این صورت می باشند که، با حرارت لیزر، قسمت تیره رنگ فولیکول مو، دچار آسیب می شود و در چرخه رشد مو اختلال ایجاد می کند. اگر شما دچار تبخال، زگیل، اگزما، زخم و یا هر عارضه پوستی دیگری هستید و این عارضه در معرض اشعههای لیزر قرار گیرد، ممکن است دچار عفونت شود و مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است، پیش از انجام لیزر، این موارد را با اپراتور خود در میان بگذارید تا این قسمتها را بپوشاند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم روی لینک کلیک کنید.

موارد پیش آمئه بعد و قبل انجام لیزر مو

 ولی به چند نوع از عوارضی که ممکن است، در مواردی برای افراد پیش آید، در این قسمت اشاره میکنیم. اگر در لیزر صورت، از عینک مخصوص چشم استفاده نشود، ممکن است اشعه لیزر برای چشمها آسیبزا باشد. رنگ پوست، رنگ مو، میزان ضخامت آنها و اینکه در کدام نقطه بدن رشد میکند روی اثرگذار بودن لیزر جهت از بین بردن مو و میزان رشد آن تاثیر مستقیم میگذارد.

برای مشاهده قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *