رفع موهای زائد با یک دستگاه فوق العاده و پرطرفدار

تیتانیوم منحصر به فرد

دستگاه لیزر موی زائد تیتانیوم به علت طول موج گستردهای که منتشر میکند به خوبی فولیکولهای مو را هدف قرار میدهد در نهایت هدف تابش پرتوهای لیزر، ذرات کربن هستند نه ملانینها  بنابراین آن چه که ریشه موهای شما را از بین می برد نه یک تابش خطرناک، بلکه تابش نور با موج مشخص است اگرچه لزر تیتانیوم بهترین راهکار برای لیزر پوست در منزل و در هر زمان است اما خرید آن کار ساده ای نیست.

رفع راحت موهای زائد

با استفاده از لیزر با هیوا مد به طور دائم از شر موهای زائد خلاص می شوید و دیگر خبری از دردهایی که در هر دوره از اپیلاسیون متحمل می شدید نیست و همچنین در طولانی مدت هزینه پایین تری در بر خواهد داشت. دستگاه تیتانیوم در واقع لیزر عالی اما عملکردی عالی بدر مقابل لیزرها دارد.

لیزر مو زائد روشی مناسب

لیزر موهای زائد در حقیقت روشی طولانی مدت در از بین بردن موها می باشد که طی آن فولیکول مو تخریب می گردد و اگر فولیکول مو طی لیزر آسیب ببیند اما تخریب نگردد امکان رشد مجدد مو وجود خواهد داشت.همچنین امکان رنگدانهسازی و رشد مجدد موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار کمتر از سایر روشها است.

برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی روی لینک کلیک کنید.

لیزر موهای زائد دارای اثر بخشی بالایی است

 لیزر دتیتانیوم دارای طول مج 800-810 نانومتری بوده. به همین دلیل دستگاه لیزر تیتانیوم در مردانی که به دنبال حذف موهای سینه، صورت و سایر نواحی هستند، پاسخ بهتری میدهد دستگاه لیزر تیتانیوم روشی ایده آل برای حذف موهای زائد، جوانسازی پوست ، از بین بردن لک ها و آثار جوش می باشد. پس از 6-7 جلسه در فواصل زمانی مدت 1 ماه نتیجه حاصل می گردد. فاصله زمانی بین جلسات لیزر به چرخه رشد مو در ناحیه تحت درمان بستگی دارد، برای نواحی صورت بین 4-6 هفته، برای پاها بین 8-10 هفته، و اگر تمام نقاط بدن مد نظر است میانگین 8 هفته می باشد.

برای مشاهده بیشتر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم روی لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *