لیزر نواحی مختلف بدن و اقدامات در حین و پس از لیزر

اطلاعات کافی برای لیزر مو

برای دریافت مشاورههای بیشتر در این زمینه، میتوانید با همکاران ما در بخش مشاوره تماس بگیرید. همه ما به دنبال خلاص شدن از شر ریشه های موهای زائد به صورت دائمی هستیم. همه ما بارها نام دستگاه لیزر تیتانیوم را شنیده ایم؛ اما چه قدر با مکانیسم عمل و تاثیر آن روی موهای زائد آشنایی داریم؟ لیزر تیتانیوم بهترین و بیشترین تاثیر را بر روی افراد با پوست روشن و موهای تیره دارد.

لیزر موی صورت:

لیزر موهای زائد ناحیه صورت نیازمند جلسات بیشتری می باشدو اول اینکه موهای صورت معمولا نازک و روشن هستند و دوم درصد بیشتری از موهای ناحیه صورت معمولا در چرخه استراحت قرار دارند زیرا موها در مرحله رشد بهتر و سریعتر به لیزر جواب می دهند. پر مویی غیر هورمونی یا هایپر تریکوز به طور معمول نتیجه مناسبی در لیزر خواهند داشت، اینگونه افراد در صورت داشتن پوست روشن و موهای تیره شانس بالاتری در رفع دائمی موهای زائد دارند هیوامد مختصر و مناسب برای موهای زائد بدن.

مخاطبان گرامی توجه داشته باشند، اقدام برای رفع موهای زائد صورت و بدن در خانه با خرید یک دستگاه لیزر تیتانیوم به خودیِ خود در نواحی همچون کمر و پشت می تواند بسیار سخت و زمانبر باشد!

اهمییت به روش های مدرن و امروزی

اما به دلایلی خیلی از بانوان و آقایان رفع موهای بدن را با روش های مدرن ترجیح می دهند! به علاوه خیلی از افراد دسترسی کامل به مراکز معتبر و مجهز لیزر دارند دستگاه مورد نیاز لیزر برای افراد با شرایط پوستی و مویی مختلف، یکسان نیستند و وجود فرد متخصص و دستگاه مناسب جهت نتیجه بخشی بهتر و جلوگیری از آسیب های پوستی بسیار حائز اهمیت است.

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی روی لینک کلیک کنید.

 به همین خاطر خوش دست بودن محصول جهت درست گرفتن آن در دست ها قطعا به هنگام کار بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می شود. هنگام تابش اشعه لیزر به پوست تنها سوزش مختصری احساس می شود که آن هم با استفاده از ژل های خنک کننده یا دستگاه های خنک کننده مخصوص به حداقل می رسد. شاید هرگز به شستشو دستگاه هنگام خرید دقت نکنید اما بعد از استفاده طولانی مدت ممکن است شستشو بخش های مختلف اهمیت یابد. لازم به ذکر است استفاده از دستگاههای دارای خنک کننده در میزان کاهش درد بسیار موثر هستند. پس از انجام لیزر تعداد موها کاهش پیدا کرده و نازک و کمرنگ می گردد، همچنین سرعت رشد آن ها بسیار کم می شود.

اقدامات پس از لیزر

پیش از انجام لیزر آب فراوان بنوشید، سبب کاهش درد ناشی از لیزر می گردد. از نوشیدن قهوه و نوشیدنی های کافئین دار پرهیز نمایید زیرا سبب اقزایش درد ناشی از لیزر می گردد. حذف موهای زائد در سراسر بدن به صورت یکسان عمل می کند و آقایان برای خلاص شدن از شر موهای زائد برخی نقاط بدن مانند پشت گوش و از این دست موارد می توانند لیزر را انتخاب نمایند تا به طور دائم تاثیر آن را ببینند. درحالی که این مشکل به تنظیم دقیق دستگاه برمیگردد. به علاوه با افزایش امکانات جانبی دستگاه قیمت آن افزایش می یابد.

برای مشاهده قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم کلیک کنید.

راحتی بعداز لیزر هم وجود دارد

در مدت 1 ماه پیش از انجام لیزر نباید موها را با روش اپیلاسیون و موم از ریشه جدا کرد. بلا فاصله پس از لیزر موها می توان حرکت کرد و نیازی به بستری ندارد.

 در این دستگاه  تیتانیوم نور با چند طول موج ایجاد شده و اثرات گوناگونی بر روی پوست می گذارد و با گزینش فیلتر مناسب می توان اثر دلخوه را داشت. این موضوع هم برای کاربران مبتدی که هرگز تجربه لیزر نداشتند منطقی به نظر می رسد. دستگاه دایود لیزر موهای بدن در میان کاربران محبوبیت بیشتری دارد چرا که با طول موج ذکر شده، برای نفوذ به عمق پیاز مو مناسبتر است.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *