تجربه خرید از آمازون با سایت واسط

 

دوستان، می‌خوام تجربه خودم از آمازون منش در اختیارتون بذارم، امیدوارم به دردتون بخوره و اگه شما نیز دوست دارید از آمازون خرید موفقی داشته باشید، بهتون امداد کنه. یه روز خواهرزادم از مهد رجوع و دیدیم با چهره بغض کرده رفت تو اتاق. زیرا با من خیلی صمیمی بود رفتم اتاقش تا ببینم چی شده. فهمیدم اون روز یکی از از بچه‌های مهد عروسکی که داییش از آلمان براش سوغاتی آورده، منش ملازم خودش آورده بود. عروسکه خیلی مشابه نوزاد واقعی بود و هر از گهگاه فغان می‌کرد و می‌فهمیدی می بایست شیشه شیرشو بهش بدی، یا این که پستونکشو بذاری دهنش، یا این که خوابش میاد. خلاصه من که 30 سالمه از همین عروسکه خوشم اومد چه برسه به همین کودک 6 ساله. رفتم چندتا دکان عروسک فروشی پیگیری کردم دیدم همچین عروسکی نداشتن. منم تصمیم داشتم خواهرزادمو که خیلی دوستش دارم حسابی شادمان کنم.

 

مشخصاتش منش سرچ کردم تو google دیدم به همین عروسکا میگن Reborn Baby doll. خیلی بامزه‌اند انگار یه نوزاد واقعی منش ساخته باشند. خلاصه که هنگامی تصمیم گرفتم اونو از آمازون بخرم، جدید با مشکلات خرید از آمازون روبه منش شدم. نیز نشانی غیر اهل ایران می بایست وارد میکردی، نیز حساب خارجی می بایست داشته باشی. اکنون موندم چکار کنم! من که نشانی خارجی نداشتم. گفتم بذار تو google سرچ کنم ببینم کسی یا این که شرکتی تو خویش جمهوری اسلامی ایران است که خرید از آمازون منش انجام بده! دیدم سایت‌های متعددی معرفی شد. اکنون موندم به کدوم میتونم اعتماد کنم، کدومو تعیین کنم که نیز کارمزدش مناسب‌تر باشه، نیز زودتر بتونم تحویل بگیرم و نیز همین که کلاهبرداری نباشه!! از فی مابین سایت‌ها ایرانیکارت منش تعیین کردم زیرا پیش از این نیز در موردش شنیده بودم. ممکن است خندتون بگیره اما گفتم زیرا توی اسمش اهل ایران (ایرانیکارت) نیز داره عمده بشه بهش اعتماد کرد:)) اما چندین دیقه نیز وقت گذاشتم کامنتای سایتش منش خوندم دیدم سایر کاربرا نیز از خرید همین سایت خیلی راضی بودن.

 

خرید از آمازون با بلوبای استور تحویل سریع در سراسر کشور (آشنایی با شرکت های واسط خرید از سایت های خارجی)

 

 

خلاصه گفتم شانسمو آزمون می‌کنم یا این که از خرید از آمازون با واسطه شرکت‌های داخلی تحربه لطف به دست آوردن می‌کنم یا این که نه! آخه دیدم یه سری از برندهای اسباب آرایشی که توی جمهوری اسلامی ایران پیدا نمیشه نیز میتونم از آمازون خرید کنم ( نظیر کرم پودر aven که عالیه و دیگه وارد نمیشه). آغاز زدم تا خرید خودم از ایرانیکارت منش انجام بدم. روند متفاوتی داشت، اولیه می بایست تصویب اسم میکردی که خیلی زود انجام شد. سپس توی سایت سطح به سطح به جهت خرید از آمازون پیش رفتم و دیدم خرید از amazon امارات، ترکیه، ایتالیا و انگلیس منش نیز انجام میده که خب خوشم اومد. اواسط ماه رمضونم بود و شنیده بودم آمازون امارات به مناسبت عید فطر تخفیف میذاره. خلاصه دیدم 10 روز عمده به عید فطر نمونده و طاقت کردم تا روز عید فطر خرید کالای خودم منش آخرین کنم. اینطوری تخفیف لطف نیز بهم میخورد. روز عید پیوند عروسک منش توی سایت ایرانیکارت تصویب کردم، هزینشو پرداخت کردم و هنوز باورم نمی شد حقیقتا دارم از آمازون توی جمهوری اسلامی ایران خرید می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *