قیمت مسکن در مرکز تهران


در مناطق مرکزی تهران می توانید با نقدینگی حدود 2 میلیارد تومان یا کمتر صاحب خانه شوید.

به گزارش ایسنا، مناطق 6، 7، 10، 11 و 12 در مرکز شهر تهران قرار دارند. این محدوده معمولاً مورد توجه واحدهای کوچکتر است. اما بررسی ها نشان می دهد که به استثنای منطقه 10 تعداد واحدهای فروش در محدوده مرکزی تهران نسبت به غرب و شمال غرب کمتر است.

کمبود پرونده و کاهش ظرفیت متقاضیان در بازار مسکن تهران باعث شد تا قیمت هر مترمربع املاک خرد نسبت به کلان بیشتر شود.

بررسی ها نشان می دهد که بیشتر زیرمجموعه های کوچک مرکز تهران در مناطقی مانند بریانک، جیحون، سلسبیل، نواب، جی، آذربایجان، هاشمی، مرتضوی و هفت چنار قرار دارند. در این منطقه و برخی مناطق دیگر مانند نظام آباد و سبلان در مرکز تهران، یافت آباد، شادآباد، جوادیه، فلاح و خلیج فارس در جنوب غربی می توانید واحدهایی را با قیمتی کمتر از 2 میلیارد تومان خریداری کنید.

قیمت مسکن در مرکز تهران

این روزها بازار مسکن تهران کساد است زیرا خریدار و فروشنده در تعطیلات نوروز تعطیل است و اکثر دفاتر املاک تعطیل است. سطح جدید قیمت ها هنوز مشخص نشده است و فعالان بازار منتظر تاثیر عوامل سیاسی و اقتصادی بر بازار املاک هستند.

اما به نظر می رسد برخی انتظارات تورمی بر بازار سایه افکنده و برخی مالکان پس از گذشت 9 روز از سال قیمت های خود را به روز کرده اند. اثرات ذهنی تغییر سال ممکن است مهمترین عامل در به روز رسانی قیمت ها باشد. البته به گفته مشاوران املاک در حال حاضر معامله ای صورت نمی گیرد و برخی قیمت ها به صورت اسمی تغییر کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *