جزئیات آزمون دکتری اعلام شد/ توزیع کارت ها از دوشنبه آغاز می شود



کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 نیمه متمرکز از روز دوشنبه 17 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، آزمون داوطلبان 1402 صبح روز پنجشنبه 20 اسفند ماه جاری برگزار می شود.

مراحل آزمون از ساعت 8 صبح آغاز می شود و درهای ورودی حوزه های امتحانی ساعت 7:30 صبح بسته می شود، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه 17 اسفندماه برای مشاهده و چاپ در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

متقاضیان شرکت در آزمون جهت شرکت در جلسه آزمون باید در روز مشخص شده به درگاه اطلاع رسانی موسسات سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات شناسنامه (شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا ثبت نام را وارد کنند. اطلاعات
(شماره پرونده، شماره سریال و کد رهگیری و …) کارت ورود به جلسه را پرینت بگیرید و بر اساس آدرس و زمان ذکر شده در کارت ورود به جلسه با حوزه آزمون مربوطه تماس بگیرید.

برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت کننده و همچنین اصل شناسنامه و یا اصل شناسنامه همراه با عکس و ارائه در جلسه الزامی است.

روز چهارشنبه 19 اسفندماه از ساعت 8:30 الی 12:30 و از ساعت 14 الی 17 نماینده سازمان جمهوری برای سنجش آموزش در پیشخوان قسمت مربوطه فعالیت می کند.

کنکور کارشناسی ارشد نیمه متمرکز 1402 صبح روز پنجشنبه 20 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه آزمون، دستورالعمل شرکت در آزمون درج شده در پرتال اطلاع رسانی RNAC را پرینت کرده و به دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *