توضیح کیومارت پوراحمد برای توقف تولید فیلمش/ به فجر نمی رسیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



کیومارت پوراحمد کارگردان باسابقه سینمای ایران که فیلم «پرونده باز» را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این پروژه توضیح داد: با توجه به مشکل هماهنگی انجام شده. یکی از لوکیشن ها در طول ساخت این فیلم، فیلمبرداری فیلم به طور کامل متوقف شده است و می توانم گزارش دهم که به احتمال زیاد Case Open به جشنواره فجر امسال راه نخواهد یافت.

پوراحمد تاکید کرد: ادامه فیلمبرداری از چه زمانی امکان پذیر می شود و مراحل پس از تولید چقدر طول می کشد، هنوز مشخص نیست و نمی توان در این باره صحبت کرد. فاعل، موضوع مشروح اما با توجه به دامنه پس تولید کار و اینکه چند روز مانده به فیلمبرداری فیلم به جشنواره امسال نمی رسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تصمیم گیری در خصوص حضور هر فیلمی در جشنواره بر عهده تهیه کننده است، درباره اخبار منتشر شده قبلی درباره حضور فیلم در جشنواره فجر امسال توضیح داد: منشأ این خبر روند پر کردن فرم شرکت در جشنواره فجر که هر ساله توسط تولیدکنندگان برگزار می شود با در نظر گرفتن زمانبندی تولید فیلم ما و اینکه فیلمبرداری از قبل در حال انجام بود، تهیه کننده فیلم درخواست شرکت در جشنواره را پر کرد. کاملش کن فرم معمولاً ربطی به مدیر ندارد و من در این زمینه تصمیم می‌گیرم من این کار را نمی کنم.

کیومرث پوراحمد در جدیدترین فیلم پیدا کردن یک موضوع جنایی وجود دارد که داستان اصلی آن به یکی از پرونده های رسوایی سال های اخیر مرتبط است.

به تهیه کنندگی علی قائم مکامی، پرونده باز می شود پژمان بازگی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، علی باقری، فرهاد هیمیان، پوجا نجفی، متین ستاری، مهبد جهاننوش، امیرعلی سیفی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *