جهاد تبیین باید با مؤثرترین کیفیت تقویت شود



ایسنا/ لورستون استاندار لرستان گفت: جهاد تبیین باید با موثرترین کیفیت تقویت شود.

فرهاد زاویه در نشست هفته پژوهش و فناوری لرستان که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: در هفته پژوهش و فناوری باید به طور ویژه جامعه را از دستاوردهای علمی و فناوری کشور تبیین و آگاه کرد. . ، به ویژه برای نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویانی که حقوق خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: کشور در زمینه تبیین دستاوردها به اندازه کافی عمل نکرده است. در این زمینه جهاد باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری که همان جهاد تبیین است انجام شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کشور و استان در زمینه های مختلف پژوهشی و فناوری دارای توانمندی های اساسی است که باید این توانمندی ها با جهاد شناخته و به جامعه ارائه شود.

زاویار افزود: مهم این است که بویژه در سطح دانش آموزان و دانشجویان تبیین جهاد با موثرترین کیفیت تقویت شود تا نوجوانان و جوانان با دستاوردهای مختلف ایران اسلامی آشنا شوند.

وی بیان کرد: اینکه تعدادی از اساتید دانشگاه های استان لرستان در فهرست برترین اساتید جهان قرار گرفته اند، توانایی و دستاورد مهمی در حوزه علمی و پژوهشی است که باید به تفصیل بیشتر توضیح داده شود.

استاندار لرستان ادامه داد: آموزش عالی استان باید تلاش کند روابط خود را با بخشهای مختلف صنعت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری استان گسترش دهد و در کاهش مشکلات استان نقش عملی ایفا کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *