کشف آمپول بدنسازی تقلبی به ارزش 4 میلیارد ریال در رایا



به گزارش ایرنا، سرهنگ پلیس ری، دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید آمپول های تقلبی بدنسازی در یک کارگاه تولیدی در منطقه امین آباد و توزیع این آمپول ها با برندهای معتبر، موضوع در حال بررسی است. در دستور کار نیروی انتظامی امین آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران با شناسایی کارخانه تولیدی و هویت صاحب آن، با هماهنگی قضایی متهم را در کارگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل بیش از 2500 عدد آمپول تقلبی و تعداد زیادی لیبل مارک های مختلف در بسته بندی های مختلف کشف شد.

سرهنگ جلیلیان بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 4 میلیارد ریال اعلام کردند و پس از تشکیل پرونده، متهم به دادگاه مناسب معرفی شد.

سارق حرفه ای دستگیر و 15 مورد سرقتی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده حرفه ای اموال مسروقه و کشف 15 واحد کالا در مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ جلیلیان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جمع آوری مقادیر زیادی کالای مسروقه در محوطه باغ یکی از روستاهای کالا نو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 211 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با رصد مخفیانه این انبار متوجه شدند مدیر این محل که مردی 30 ساله است به خرید و فروش اجناس مسروقه مشغول است.

سرهنگ جلیلیان گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده قبلی پس از هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و با دستگیری متهم در بازرسی از 15 فقره اموال مسروقه از قبیل باتری خودرو، رینگ و لاستیک، کابل برق، کولر کشف شد. و دینام آنها صنعت را باز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای دستگیری سارقان اموال مسروقه و شناسایی مال باخته و سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *