پتانسیل ایجاد شغل کوم در فناوری بسیار بالاست



ایسنا/ Com دبیر اولین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال قم گفت: نسبت سرمایه گذاری در حوزه فناوری برای ایجاد اشتغال در مقایسه با سایر صنایع بسیار کمتر است و در صورت توجه به این بخش گام خوبی برای تحقق آن برداشته می شود. شعار سال و استخدام فارغ التحصیلان.

روح الله بروردی دبیر اولین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال قم، اصطبل خوبی ایجاد می شود.

وی افزود: نمایشگاه اپلیکیشن های جدید به همت برترین نمایندگان اکوسیستم فناوری استان قم و همکاری اتحادیه کامپیوتر قم، شتاب دهنده صدران، پارک علم و فناوری قم، استانداری قم، مجموعه سلام بازار میسر شد. شهرداری قم و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه ریزی شده است.

مدیر خانه خلاق سارو خاطرنشان کرد: دانش بنیان زیرساخت های فنی را در این رویداد ارائه کرد و این نمایشگاه از 8 تا 31 تیرماه در مجموعه بازارسلام برگزار می شود.

دبیر نمایشگاه عملی گفت: استان قم واقعاً یک استان بسیار مهم و قدرتمند در ایران است و از نظر تراکم سطح تحصیلات و مدارج تحصیلی و حضور دانشگاه ها و حوزه های علمیه در ایران و حتی در منطقه، استان قم است. برابری ندارد

وی افزود: همه این توانایی ها باید برای ارزش آفرینی در دسترس باشد، اینگونه است که شما با کنار هم قرار دادن کلمات یک جمله ساده می سازید و شاعران از همین کار ساده یک اثر هنری خلق می کنند که مردم برای قرن ها به یاد می آورند. . ما باید بیاموزیم و یاد بگیریم که با ساده ترین کارها ارزشمندترین کارها را انجام دهیم.

باروجردی تصریح کرد: پس از سال ها تلاش برای خدمت به جوانان این کشور، متوجه شدیم که جهل اساسی ترین مشکل امروز کشور ماست. این که نمی دانید چه فرصت هایی برای رشد شما وجود دارد، اینکه نمی دانید دولت چه خدماتی به شما ارائه می دهد، اینکه نمی دانید کارت سوخت وجود دارد، شما را در تمام زندگی ناامید می کند.

وی ادامه داد: صحبت‌های زیادی درباره عدم حمایت از جوانان شنیده‌ایم یا اینکه خوداشتغالی و کارآفرینی کلمات پوچ و ابتدایی هستند، در حالی که مشخص است ما به جوانان خود این را یاد نداده‌ایم و آن‌ها نیز این را آموزش داده‌اند. آن را دیدم و نشنیدند و لمس نکردند که چقدر می توانید برای آن ارزش ایجاد کنید و سود ببرید.

دبیر اولین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان قم گفت: در همه جای دنیا در دوره راهنمایی و دبیرستان با مدل های مختلف اساتیدی که واقعا کارآفرین یا مخترع هستند با عشق و علاقه به کودکان و نوجوانان فرآیند حل مشکلات را آموزش می دهند. آنها از نوجوانان خود می خواهند که یک محصول تجاری بسازند یا توسعه دهند و سپس واقعاً آن محصولات را از دید سرمایه گذاران نقد می کنند و کار به جایی می رسد که بهترین ایده ها و محصولات این نوجوانان توسط کارشناسان واقعی مورد نقد و نظر قرار می گیرد. سرمایه گذاری ملی و ملی اتفاق می افتد، در این فرآیند همه می آموزند که محصولات و ایده ها باید به گونه ای توسعه یابند که نیازهای جامعه را برآورده کند تا خریداران هزینه آن را بپردازند و اگر ما آن را به سرمایه گذاران عرضه کنیم، آنها خواهند بود. تشویق به سرمایه گذاری

وی تاکید کرد: وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شود به مسکن و طلا فکر می کنیم، سرمایه گذاری یعنی صرف هزینه برای رفع یک نیاز، بهره وری و انتظار برای پرداخت آن چیزی که ارزش افزوده محسوب می شود (یعنی آثار نقاش به قیمتی بسیار بیشتر از آن خریداری می شود. هزينه رنگ و بوم)، اسلام دلالي يا سود بردن از خريد و فروش ساده مواد را كار لذت بخش نمي داند.

سارو مدیر خانه خلاق گفت: اکنون در لحظه ای هستیم که همه اینها در اختیار جوانان ما است، آنها فقط باید برای به دست آوردن آن تلاش کنند، یعنی باید آنقدر خلاق باشند که واقعاً مشکلی را در جامعه حل کنند. این دوره برای آینده جوانان کافی است.

وی یادآور شد: «اعمال» برای تربیت جوانانمان است، بیایید، یاد بگیرید، تماشا کنید، بپرسید و فکر کنید که چگونه می توانیم فردی تأثیرگذار باشیم، البته کارآفرینی برای همه نیست، اما همه باید یاد بگیرند که مانند یک کارآفرین فکر کنند. ، نظر دادن، انتقاد کردن، یعنی ذهن خود را به روی دنیای اطراف باز کنید.

لازم به ذکر است اولین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال در استان قم اومانینا با حضور شرکت های فناور و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 8 تا 31 تیرماه برگزار می شود. در مجموعه بازار سلام و شرکت در آن مستلزم ثبت نام است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *