نصب کنتور برق در بخش خانگی رایگان شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، مصطفی رجبی مشهدی گفت: با تصویب نمایندگان مجلس، منابعی برای عدم دریافت هزینه برای نصب کنتورهای هوشمند در حوزه خانوار در نظر گرفته شده است. 3 و ماده 6.

نماینده صنعت برق افزود: بر اساس این دو درست منابع اصلاح تعرفه صنعت همچنین افزایش تعرفه های مصوب قبلی برای مشترکان پرمصرف به حوزه فکری کشور نسبت داده می شود.

وی تصریح کرد: مجلس با این اقدام مهم ترانه را زد و توسعه تسریع در استفاده از کنتورهای هوشمند در کشور که مدیریت مصرف برق را تحت تاثیر قرار می دهد.

رجبی مشهدی افزود: می توانیم با استفاده از کنتورهای هوشمند تعرفه های شناور و منعطف داشته باشیم تا مصرف کننده با توجه به شرایطی که توانایی تامین برق در شبانه روز را داریم از بین تجهیزات انتخاب کند. برقی خودت استفاده کن

سخنگوی شرکت برق گفت: تا امروز بیش از یک میلیون کنتور هوشمند در کشور نصب شده است که بیشتر آن برای مشترکین است. تو نیاز داری یا مشترکین بزرگ در صنعت و کشاورزی بلند می شود که باید انجام شود

وی هدف از نصب 650000 متر را اعلام کرد باهوش وزارت امور داخله گفت: تا کنون حدود 350 متر هوشمند نصب شده است و امیدواریم هر چه زودتر بقیه کنتورها انجام شود.

من باید بگویم بر اساس بر اساس این ماده قانونی، وزارت نیرو موظف است از طریق شرکت مادر تخصصی توانیر و شرکت های وابسته به آن، تجهیزات هوشمند تولید داخل از جمله کنتورهای هوشمند را با رعایت ملاحظات دفاعی و امنیت سایبری و در چارچوب داده های ایمن نصب کند. . صرافی مرتبط با هوشمندسازی شبکه توزیع (قابلیت دید و مدیریت) با اولویت بندی پست های توزیع، مشترکین پرمصرف، با مصرف بیش از دو برابر الگو و به دنبال آن سایر مشترکین. منابع لازم برای اجرای این ماده از محل افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف موضوع ماده (6) این قانون و تغییر تعرفه برق صنعت موضوع ماده (3) تامین خواهد شد. ) این قانون.

این طرح در حال حاضر در دست بررسی است توسعه و رفع موانع صنعت برق کشور با 124 رای موافق، 7 رای مخالف و بدون ممتنع تصویب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *