اینتل برای اولین بار گرافیک پرچمدار A770 Limited Edition را به نمایش گذاشته است


در یک حرکت تبلیغاتی جالب، اینتل با برخی از یوتیوبرهای برجسته همکاری کرده است تا گرافیک نسل بعدی خود را به مخاطبان بیشتری ارائه دهد. تام پترسن من رایان شروتدو کارمند اینتل به چندین کانال یوتیوب رفتند تا اولین تصاویر واقعی از گرافیک جدید تیم آبی را منتشر کنند.

اینتل پس از ارائه گرافیکی Arc A750 Limited Edition، با همکاری Gamers Nexus Media، اکنون به مدل پرچمدار A770 منتقل شده است. به لطف تصاویر ارسال شده توسط کانال یوتیوب Linus Tech Tips، ما شاهد گرافیک پرچمدار اینتل با استفاده از نسخه محدود بودیم. این بسط نشان می دهد که گرافیک مذکور مجهز به خنک کننده مخصوص با نورپردازی جذاب RGB است.

Linus Tech Tips هنوز ویدئوی نمایشی از Arc A770 Limited Edition منتشر نکرده است. گفته می شود که اینتل گرافیک A770 را در Cyberpunk 2077 آزمایش کرده است. اما فعلا اجازه انتشار جزئیات هیچ آزمایشی را نداده است.

اولین تصاویر از کارت گرافیک Arc A770 Limited Edition

مقالات مرتبط:

به گفته تام پترسن، A770 اولین کارت گرافیک اینتل است که کاملاً بر روی عملکرد بازی های ویدیویی متمرکز شده است و به خوبی اورکلاک شده است. طراحی این کارت گرافیک شباهت زیادی به Arc A750 Limited Edition دارد و دارای دو فن به همراه چهار کانکتور تصویری (سه DisplayPort و یک HDMI) می باشد. علاوه بر این، A770 از یک کانکتور 6 پین و یک کانکتور 8 پین استفاده می کند.

اینتل هنوز مشخصات رسمی A770 را اعلام نکرده است. اما خودی ها می گویند که این کارت گرافیک از نسخه کامل تراشه ACM-G10 با 32 هسته مبتنی بر معماری Xe استفاده می کند. احتمالا A770 به 16 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 مجهز خواهد شد. هیچ کارت گرافیک دیگری در خانواده Arc Alchemist چنین حجم حافظه زیادی ندارد.

اینتل می گوید گرافیک A770 به زودی در خرده فروشی در دسترس خواهد بود. انتظار می رود کارت های سری Arc Alchemist پرچمدار تا پایان تابستان عرضه شوند. نیازی به گفتن نیست که اینتل هنوز تاریخ عرضه را اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *