خرید جک پارکینگی سهند

با توجه به اهمیت روزافزون جک های پارکینگی، امروزه برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. جک برقی سهند 400 یکی از محصولات ایرانی است که برای محیط مسکونی بسیار مناسب است. این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به جک های پارکینگ سوزوکی، جک های پارکینگی شیماران و … دارد. برای آشنایی بیشتر با این جک پارکینگی ایرانی با الکتروبرت همراه باشید.

 

ساختار کلی جک پارکینگی 400 سهند:

جک پارکینگی سهند برای محیط های مسکونی با ترافیک سنگین طراحی شده است. جک این محصول دارای یک موتور کوچک واقع در داخل بازوی جک است که گشتاور تولید شده را به گیربکس اعمال می کند تا قدرت ماردون را افزایش دهد تا جک پارکینگی و در نهایت شفت بازو را سریع به جلو و عقب حرکت دهد.

 

خرید جک پارکینگی سهند

جک های پارکینگی سهند ایران به دلیل کیفیت مناسب قیمت مناسبی دارند. این جک پارکینگی امکان جابجایی دستگیره های درب را تا وزن 350 کیلوگرم به راحتی فراهم می کند. این یک نیروی بزرگ برای این سطح از جک پارکینگی است.

 

مدار فرمان جک پارکینگ جک جک برقی سهند 400:

جک پارکینگی 400 سهند با عملکرد خود مجهز به مدار کنترل زمان بندی است و تنظیمات مختلفی از جمله کاهش سرعت در انتهای حرکت درب، فرمان قفل برقی، تشخیص موانع، تنظیم تکی باز و بسته شدن امکان پذیر است. جک مدار کنترل زمان بندی عملکردی است که فقط در جک های پارکینگ پیشرفته استفاده می شود. بنابراین جک برقی سهند 400 یکی از قدرتمندترین محصولات بوده و گزینه بسیار مناسبی برای جک های پارکینگی مسکونی می باشد.

 

فروش ویژه پارکینگ سهند

فروش ویژه پارکینگ سهند

 

عملکرد نرم و بی صدا جک پارکینگی سهند400

یکی دیگر از ویژگی های جک پارکینگی 400 سهند این است که این محصول بسیار روان و بی صدا کار می کند.جک بازویی 400 سهند دارای سیر حرکتی نرمی است که در هنگام کار در طبقه اول و دوم محصول مشکلی ایجاد نمی کند. مثلاً فرض کنید در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنید و باید هر روز صدای جک ها را در پارکینگ تماشا کنید. با خرید محصول جک درب اتوماتیک سهند مدل 400 دیگر صدای جک مطرح نیست.

 

پکیج جک برقی سهند 400:

یک جفت فتوسل یا همان سیستم مادون قرمز

دو عدد ریموت کنترل

فلاشر با زنگ هشدار

رابط کنترل از راه دور و جک پارکینگ

قفل برقی جک پارکینگی 400 سهند:

یکی دیگر از ویژگی های جک بازویی 400 سهند قابلیت افزودن قفل برقی است. جک پارکینگی با قفل برقی به اندازه مکانیزم هیدرولیک ایمن و بادوام است و به خوبی فشار را تحمل می کند.

 

24 ماه گارانتی و گارانتی

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه جک پارکینگی سهند 400 گارانتی و گارانتی بسیار بالای ارائه شده به مشتریان پس از خرید می باشد. این جک پارکینگی سهند دارای 2 سال گارانتی می باشد.

 

جک پارکینگی سهند ایران

جک پارکینگی ایرانی سهند سهند

 

ویژگی های جک پارکینگی 400 سهند :

24 ماه گارانتی و گارانتی

عملکرد در زاویه 90 درجه یا بیشتر

توانایی کار تا 200 بار در روز

امکان نصب قفل برقی

امکان تنظیم تک لنگه فرمان به صورت جداگانه

طیف گسترده ای از کنترل از راه دور

فشار نهایی را برای بستن کامل درب داشته باشید

امکان بسته شدن اتوماتیک جک پارکینگی

یک سیستم تشخیص مانع داشته باشید

دارای چشم هایی با برد 10 متر

کلید را بردارید

فرکانس کاری کنترل از راه دور وجود دارد

دارای محافظ حرارتی تا 150 درجه سانتیگراد

نمای کلی جک پارکینگ سوهند 400

جک بازویی سهند یکی از مناسب ترین محصولات برای خانه هایی با تردد 20 تا 30 روز است.این جک پارکینگی همچنین قابلیت حمل عالی و قدرتمندی دارد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای درب های مسکونی به حساب آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *