سهمیه دیزل در 5 جایگاه توزیع سوخت نقض شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر ، میتبی حرمانی گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و تامین سوخت خارج از چرخه قانونی ، حکم ویژه دادگاه مبنی بر کاهش سهمیه سوخت گازوئیل برای ایستگاه های متخلف صادر شد.

وی تصریح کرد: پایگاه عملیاتی پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت مواضع متخلف را شناسایی می کند و بر این اساس در یک پرونده جنایی به شرکت پخش نفت “هرمزگان” مأموریت داده می شود تا 5 جایگاه را به دلیل تخلفات تامین کند. سوخت گیری و سوخت رسانی در مناطق مختلف استان ، بلافاصله و تا اطلاع ثانوی سهمیه آنها برای سوخت دیزل را کاهش می دهند.

دادستان بندرعباس برخی تخلفات انجام شده در این پمپ بنزین و پمپ بنزین را این گونه برشمرد: غیرفعال کردن دوربین های نظارتی و عدم بهبود موقعیت و کیفیت تصویر آنها ، استفاده نادرست از کارت های سوخت در حضور اپراتورها ، کشیدن نازل سوخت به داخل کابین برای همکاری با قاچاقچیان سوخت ، تسهیل قاچاق و اقدامات مشابه و غیره. کلی گفت که ایستگاه نتوانسته از قاچاق سوخت جلوگیری کند.

این مقام دادگاه همچنین تأکید کرد که کاهش سهمیه این ایستگاه ها فقط مربوط به سوخت دیزل است و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای مردم ، سهمیه آنها برای بنزین همچنان پابرجاست و سهمیه آنها برای گازوئیل به نزدیکترین ایستگاه نزدیک تحویل داده می شود. برای تحویل..

دادستان استان هرمزگان با اعلام اینکه تعدادی از ایستگاه های متخلف با تعیین مهلت ، اخطارهای لازم را دریافت کردند ، گفت: در صورت تخلف مکرر از سهمیه سوخت دیزل این ایستگاه ها کاسته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *