صندوق اعتباری حنار تفاهم نامه امضا کرد/معرفی مزایای جدید «هنار کارت» – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد «هنر اعتبار»، در راستای اهداف بنیاد «هنر اعتبار» و توسعه ارائه خدمات به شرکت کنندگان، تفاهم نامه همکاری امضا شد. بر اساس “هنر کارت” پوشش داده شده است. امضای سید مجید پوراحمدی، مدیرکل صندوق اعتباری هنر، مدیریت پروژه آرت کارت و محمدحسین صافی، مدیر کل مرکز گردشگری و خودروسازی خیر. مندی دوستان «آرت کارتی» مشترک خدمات این مرکز شدند.

صوفی در مراسم امضای این تفاهم نامه که در مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی با توجه به سابقه تاریخی خود به عنوان بخشی از بین المللی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال است. خدمات مختلف در زمینه برگزاری رالی های توریستی و خانوادگی و صدور گواهینامه بین بین المللی از طریق مرکز ارائه می شود. از دیگر زمینه های فعالیت می توان به ارائه خدمات گردشگری و اقامتی، برگزاری هفته های فرهنگی و نمایشگاه های گردشگری اشاره کرد. لذا در چارچوب این تفاهم نامه و با استفاده از ظرفیت ۲ مجموعه می توان خدمات ویژه ای به هنرمندان سراسر کشور به ویژه در حوزه بین المللی ارایه شده

رئیس هیئت مدیره مرکز گردشگری گفت: یکی از اهداف ما مقابله با پروژه ایران هراسی است. ما قصد داریم به فرهنگ و هنر و تعامل بین آنها کمک کنیم بین المللی ایران زیبا را به دنیا معرفی کنند. همه ما موظفیم با همکاری یکدیگر زمینه شناسایی فرصت های فرهنگی و طبیعی ایران را فراهم کنیم.

گزارش اجرایی جدید از کارت هنر و مزایای جدید آن

سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز خدمات این صندوق به فرهنگیان هنری را برشمرد و گفت: صندوق اعتباری هنر یکی از مهم ترین نهادهای حامی فرهنگی و هنری است. اکنون این صندوق حدود 100 هزار هنرمند دارد که بسیاری از چهره های شناخته شده کشور در این صندوق عضویت دارند. همچنین نزدیک به 50 هزار چهره فرهنگی و هنری تحت پوشش خدمات بیمه اجتماعی بنیاد، 42 هزار نفر تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بنیاد قرار دارند و بیش از 3 هزار نفر نیز ماهانه در قالب طرح مالیاتی مستمری دریافت می کنند. در این فرآیند، ما خوشحالیم که در یک رابطه مستمر و مبتنی بر اعتماد هستیم سمت موفق شدیم چهره های فرهنگ و هنر را کشف کنیم. این در هنگام ثبت اطلاعات شغلی است آه تو اکنون به اعضا بانک اطلاعاتی قوی برای توسعه خدمات برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

صندوق اعتباری حنار تفاهم نامه ای امضا کرد/ارائه مزایای جدید

مشاور وزیر فرهنگ خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات صندوق «هنر-اعتبار» ارائه «هنر کارت» به آن شرکت کنندگان است. این کارت در درجه اول یک شناسنامه است. همچنین کارت بانکی است که کلیه حمایت های صندوق از قبیل پرداخت ماهانه طرح تکریم، پرداخت مستمری بازنشستگی و پرداخت خسارت درمانی در زمینه بیمه تکمیلی بر روی آن واریز می شود. البته یکی از ویژگی های کارت هنری چند منظوره است و می تواند خدمات مختلفی را ارائه دهد بر تعیین کرد

وی افزود: در حال حاضر بیش از 82000 عضو دارای «کارت هنری» هستند. ضمناً در سال گذشته سعی کردیم تا حد امکان از چهره های فرهنگی و هنری حمایت کنیم، علاوه بر خدمات مالی و بانکی در این کارت، خدمات اجتماعی و تخفیف به این موارد اضافه کنیم که خوشبختانه با اقدامات و مذاکراتی که در ماه های اخیر انجام شده به نتایج خوبی رسیده ایم. حالا صاحبان کارت هنری آنها در هتل های ایرانگردی و جهانگردی از تخفیف ویژه برخوردار می شوند و به زودی با ادامه برنامه های حمایتی تخفیف در سفر، خرید و اقامت به امتیازات این کارت اضافه می شود. همچنین تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش منعقد شد تا بتوانیم طرح ها و جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری را در این منطقه اجرا کنیم.

مدیرکل صندوق اعتباری هنر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: کارت هنری این یک پلتفرم است و این وظیفه ماست که این بستر را تقویت کنیم تا سازمان های خدمات گرا تشویق شوند تا به جامعه فرهنگی و هنری ما خدمات ارائه دهند. خرسندیم که در سایه همکاری بنیاد با مرکز گردشگری و خودروسازی، هم اکنون مشمولان متمول می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. این قرارداد مزایای زیادی دارد. در مورد فعالیت بین بین المللی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی، این تفاهم نامه بستری مناسب برای شناسایی فعالیت های جدید در کنار خدمات جاری مرکز است. می توان از آن برای تورها و کنفرانس ها استفاده کرد بین المللی در حوزه فرهنگ و هنر، هدایت هنرمندان به رویدادهای داخلی و بین المللی بین المللیتعاملات فرهنگی مشترک با کشورهای همسایه انجام داد.

مشاور وزیر فرهنگ در پایان گفت: هدف اصلی هر دو نهاد تقویت گروه های مرجع و انتقال فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی است و امیدوارم هنرمندان از نتایج مثبت این امر بهره مند شوند. یادداشت

بر اساس تفاهم نامه امضا شد، کلیه اعضای بنیاد که دارای «کارت هنر» هستند به زودی و پس از طی مراحل و آماده سازی زیرساخت ها بر اساس تعهد طرفین، خدماتی از جمله تخفیف امداد خودرو، صدور گواهینامه بین بین المللی خودرو، دوره های آموزشی مرکز خودرو، رالی خانوادگی- مسابقات هنرمندان، رویدادهای فرهنگی و هنری بین بین المللی آنها سودمند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *